atpåklatt08? Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 etter ett år som prøvere har vi i grunnen gitt opp og begynner å sette fokus på et voksenliv i sus og dus fremover. Den yngste av barna er 10 i tillegg er mine hos faren annenhver uke, så vi har muligheter til voksenliv. men så er det sånn at det tar tid å få en legetime. Først må jeg kvinne meg opp og ringe, så tar det ukesvis før det er en ledig time, så 30 august er tiden ute. I mellomtiden er vi fryktelig dårlige på prevensjonsbruk, og nå absolutt siste sjangse er jeg sikker på at jeg er gravid. IKM bare noen få dager unna og kroppen buler og er øm både her og der. Kan selvfølgelig bli lurt men.......Får vente noen dager og se hva som skjer. så sånn er det her i gården-har hatt en lang og PC fri sommerferie-tilbake på job går det ann å snike seg til en tur innom bim og jeg ser jo at her er det både gleder og sorger siden sist
Modesty Blaise Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 Jeg har sett etter deg atpåklatt og håpet du skulle dukke opp med spire i magen rett etter meg slik som sist:-) Men men. Det høres ut som om dere har tenkt godt igjennom dette. Og som du selv sier. Voksenliv er jo ikke å forakte. Jeg har hatt voksenliv lenge nå og setter i gang først nå å lage familie så jeg vet godt hva du snakker om. Det er jo noe helt annet å leve med småbarn enn uten. Og dette har vi snakket mye om før vi satte igang prøvingen. Lykke til med det som måtte skje fremover. Ønsker deg og din kjære alt godt. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå