Gå til innhold

er folk her inne veldig naive og godtroende??

Anbefalte innlegg

Skrevet

det har vært så mange historier i det siste...Utro menn med ekstra barn osv.Og alle biter på virker det som.Vi vet vel at dette er nett,og at det er mange rare mennesker der ute som finner på ting for å trekke til seg oppmerksomhet?Noe er nok sant da,men ja.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du tenker på antall mennesker her inne, opplever noen alle litt forskjellige ting, som utro , miste baby, vinne lotto osv.

Om noen juger til seg oppmerksomhet er vel da dems problem ikke mitt iallefall.

Skrevet

Selvfølgelig er det en del tull. Det vet vel de fleste her inne, men det er ikke lett å vite hva som er hva. Jeg har derfor bestemt meg for å ta alle innlegg seriøst, med mindre noe annet er helt opplakt. Om det skulle vise seg å være tull er jo ingen skade skjedd. Om noen ler av meg forde jeg er lettlurt så er det helt i orden ;-)

Skrevet

Alt med en klype salt. Foreløbig har jeg ingen rett til å peke en ut for å dømme! Lenge ikke det skader meg, ser jeg ingen grunn til å la vær å gi min oppmerksomhet til en som virker trengende! Bare så lenge jeg har en erfaring rundt det som blir snakket om.

Skrevet

har lagt merke til at det er veldig mange fler her med utro menn og som mister unger enn det er som vinner i Lotto:p

Men sånn rundt regnet så er det en storvinner (over millionen) hver uke, det gir 52 stykker i året, og like mange på vikinglotto, samt ekstra og joker. Da sitter man igjen med 208 (minst) storvinnere. At INGEN av de er her inne men at det tilkommer en ny alenemor, en ny utroskapshistorie og en ny unge som dør hver uke, DET er liksom sannsynlig?!

Skrevet

Husk da at det i Norge er ca 20.000 menneske som blir skilt hvert år. I tilleg kommer oppløste samboerforhold. Det dør ca 150 - 200 barn i året før de fyller 1 år her i landet. Jeg ville tro at en stor andel av deres foreldre er her inne. Se på statistikken så ser du at det er ikke så rart at vi hører mange historier om skilsmisser, utroskap og barn som dør. (Ikke dermed sakt at alt er sant, men en del er nok desverre det)

Store gevinster har jeg foresten hørt om i hvertfal 2 ganger her inne, så det forekommer det også.

Skrevet

Ang. det å vinne i lotto.

Hvis du setter en bøtte ett eller annet sted på strekningen Oslo- Trondheim og kaster en ball ut av vinduet for å treffe bøtta, da har du like stor sjanse til å treffe den som å vinne i lotto.

Husker ikke hvor mange som statistisk sett er utro, men syns det var en snodig sammenligning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...