Gå til innhold

Noen som har erfaring med p-sprøyta?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

helt fantastisk, bortsett fra at jeg fikk blødninger etter 4års bruk og måtte slutte på den, ellers var jeg kjempefornøyd. eneste ulempen er jo hvis du får bivirkninger, du kan liksom ikke stoppe som m piller for den varer jo i 3 mndr.

Skrevet

oki. skal begynne på den i dag hvis legen har tid til og sette den på meg

Skrevet

digg å slippe å tenke på de pillene;O)

Skrevet

Jeg har gått på den i snart et halvtår, og kommer til å slutte nå. Jeg var kjempe fornøyd i begynnelsen, blødde ikke på 2mnd, men etter det blødde jeg i 2 uker. Blødde ikke igjen på 2mnd igjen, men nå har eg blødd i 1mnd. Holder på å bli sprø!! Merker også at jeg er i veldig dårligt humør og er trøtt og sur hele tiden. Så det er nok for meg. La også på meg 5kilo første gang jeg tok sprøyten.

Skrevet

Jeg har dårlig erfaring med den.Blødde i 3 måneder,og hadde helt forferdelige humørsvingninger.

Skrevet

Da er kanskje ikke den for meg da for jeg har reagert på alle pillene jeg har brukt slutta på loette pille for nesten 2 uker siden.

Skrevet

nei,tenk deg godt om,for den forsvinner ikke ut av kroppen før 3 måneder er gått.Vet det er en del som legger på seg av den og.

Skrevet

Jeg brukte den i 3 år etter vi fikk førstemann...og den fungerte kjempe bra..sluttet å blø, og har bare positive ting å si om den..

Sluttet med den og ble gravid med en gang med nr 2..så har ingen negativ opplevelse..:)

Skrevet

Jeg har bare positive erfaringer med p-sprøyten, men har hørt om andre som den ikke har funket like bra for. For meg ble en hyggelig bi-effekt at jeg mistet mensen helt, mens andre har opplevd det motsatte; langvarig og uregelmessig mens. Jeg er usikker på om jeg kommer til å begynne med den igjen da jeg har blodpropp-tendens, og det er vanskelig å få entydige svar på om den har negativ effekt på denne tilstanden...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...