Cilla m Neo;) Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 helt fantastisk, bortsett fra at jeg fikk blødninger etter 4års bruk og måtte slutte på den, ellers var jeg kjempefornøyd. eneste ulempen er jo hvis du får bivirkninger, du kan liksom ikke stoppe som m piller for den varer jo i 3 mndr.
Gjest Skrevet 14. august 2007 #3 Skrevet 14. august 2007 oki. skal begynne på den i dag hvis legen har tid til og sette den på meg
Cilla m Neo;) Skrevet 14. august 2007 #4 Skrevet 14. august 2007 digg å slippe å tenke på de pillene;O)
Bella Swan Skrevet 14. august 2007 #5 Skrevet 14. august 2007 Jeg har gått på den i snart et halvtår, og kommer til å slutte nå. Jeg var kjempe fornøyd i begynnelsen, blødde ikke på 2mnd, men etter det blødde jeg i 2 uker. Blødde ikke igjen på 2mnd igjen, men nå har eg blødd i 1mnd. Holder på å bli sprø!! Merker også at jeg er i veldig dårligt humør og er trøtt og sur hele tiden. Så det er nok for meg. La også på meg 5kilo første gang jeg tok sprøyten.
maju Skrevet 14. august 2007 #6 Skrevet 14. august 2007 Jeg har dårlig erfaring med den.Blødde i 3 måneder,og hadde helt forferdelige humørsvingninger.
Gjest Skrevet 14. august 2007 #7 Skrevet 14. august 2007 Da er kanskje ikke den for meg da for jeg har reagert på alle pillene jeg har brukt slutta på loette pille for nesten 2 uker siden.
maju Skrevet 14. august 2007 #8 Skrevet 14. august 2007 nei,tenk deg godt om,for den forsvinner ikke ut av kroppen før 3 måneder er gått.Vet det er en del som legger på seg av den og.
Mamman til AM&JS Skrevet 14. august 2007 #9 Skrevet 14. august 2007 Jeg brukte den i 3 år etter vi fikk førstemann...og den fungerte kjempe bra..sluttet å blø, og har bare positive ting å si om den.. Sluttet med den og ble gravid med en gang med nr 2..så har ingen negativ opplevelse..
(**,)78 Skrevet 14. august 2007 #10 Skrevet 14. august 2007 Jeg har bare positive erfaringer med p-sprøyten, men har hørt om andre som den ikke har funket like bra for. For meg ble en hyggelig bi-effekt at jeg mistet mensen helt, mens andre har opplevd det motsatte; langvarig og uregelmessig mens. Jeg er usikker på om jeg kommer til å begynne med den igjen da jeg har blodpropp-tendens, og det er vanskelig å få entydige svar på om den har negativ effekt på denne tilstanden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå