ஜBettyPஜ Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 Synes dette er litt vanskelig jeg. Mange som er i mot voksipose for den blir for varm osv...
prinsessemamma=) + feb.spire Skrevet 14. august 2007 #4 Skrevet 14. august 2007 Det fine med voksi posen er at du kan løsne litt opp hvis det blir for varmt oppi den - kan også brettes på mange forskjellige måter ettersom hvor tett du vil ha det. Jeg har brukt voksi posen hele vinteren/høsten til dattra mi og skal bruke den til babyen som kommer i februar=)
Anonym bruker Skrevet 14. august 2007 #5 Skrevet 14. august 2007 Jeg tekte å ha sueskinn i bunnen, og kun bruke dyne. Skal sef. ha ullklær og et ullpledd under dyna. Man går jo ikke ut med babyen når det er 10- ute...
Gjest Skrevet 14. august 2007 #6 Skrevet 14. august 2007 skal vi se: madrass,laken,saueskinn,baby (med ullklær) ullteppe og dyne. I denne rekkefølgen fra bunn til topp.
Gjest Skrevet 14. august 2007 #7 Skrevet 14. august 2007 glemte en ting, mellom saueskinn og baby blir det gulpeklut under hodet på baby.
enpå3ogenpå1 Skrevet 14. august 2007 #8 Skrevet 14. august 2007 jeg vet liksom ikke helt enda jeg. Bor i Trheim og det kan være milde og dritkalde vintre. Men har saueskinn, voksipose, ullpledd, men ikkeno særlig varm dyne. Og ungen får jo ullklær også. Jeg liker selv å ligge med lite klær (vel - naken da) og ha en varm dyne over meg, framfor å bli pakket på med masse klær. Men får se ann været hver dag. Det er jo som en sa - en kan jo brette voksiposen på forskjellige måter og knyte den litt opp skulle det bli varmt for babyen.
Gkm1 Skrevet 14. august 2007 #9 Skrevet 14. august 2007 Blir veldig lite vognbruk de første mnd her oppe i nord så vi satser ikke på mye varmt utstyr til vognen. Får låne voksipose av min søster og det burde holde til den tiden nurket får sove ute i vogna
Mussinia Skrevet 14. august 2007 #10 Skrevet 14. august 2007 Hadde tenkt en madrass og saueskinn i bunn, og dyne på toppen. Kommer til å variere med ullklær, dress og ullteppe under, alt etter hvor kaldt det er. Har mykbag så jeg får ikke plass til saueskinnsposen i den, men neste år kommer jeg til å bruke skinnposen, den er god og varm, og regulerer temperaturen godt.
Maria-B Skrevet 14. august 2007 #11 Skrevet 14. august 2007 Skal bruke voksipose. Trenger jo ikke kle ungen i masse klær. Søstra mi har brukt voksi til alle sine, og har ikke hatt stort mer en ullundertøy, lue, votter og ullsokker på, og en sånn hals ting
Bdancer Skrevet 14. august 2007 #12 Skrevet 14. august 2007 skal ha skinnpose med plass til ullteppe inni
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå