Gå til innhold

Hva skal dere ha i vogna i starten??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes dette er litt vanskelig jeg. Mange som er i mot voksipose for den blir for varm osv...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det fine med voksi posen er at du kan løsne litt opp hvis det blir for varmt oppi den - kan også brettes på mange forskjellige måter ettersom hvor tett du vil ha det. Jeg har brukt voksi posen hele vinteren/høsten til dattra mi og skal bruke den til babyen som kommer i februar=)

Skrevet

Jeg tekte å ha sueskinn i bunnen, og kun bruke dyne. Skal sef. ha ullklær og et ullpledd under dyna. Man går jo ikke ut med babyen når det er 10- ute...

Skrevet

skal vi se: madrass,laken,saueskinn,baby (med ullklær) ullteppe og dyne. I denne rekkefølgen fra bunn til topp.

Skrevet

glemte en ting, mellom saueskinn og baby blir det gulpeklut under hodet på baby.

Skrevet

jeg vet liksom ikke helt enda jeg. Bor i Trheim og det kan være milde og dritkalde vintre. Men har saueskinn, voksipose, ullpledd, men ikkeno særlig varm dyne. Og ungen får jo ullklær også. Jeg liker selv å ligge med lite klær (vel - naken da) og ha en varm dyne over meg, framfor å bli pakket på med masse klær. Men får se ann været hver dag. Det er jo som en sa - en kan jo brette voksiposen på forskjellige måter og knyte den litt opp skulle det bli varmt for babyen.

Skrevet

Blir veldig lite vognbruk de første mnd her oppe i nord så vi satser ikke på mye varmt utstyr til vognen.

Får låne voksipose av min søster og det burde holde til den tiden nurket får sove ute i vogna :)

Skrevet

Hadde tenkt en madrass og saueskinn i bunn, og dyne på toppen. Kommer til å variere med ullklær, dress og ullteppe under, alt etter hvor kaldt det er.

Har mykbag så jeg får ikke plass til saueskinnsposen i den, men neste år kommer jeg til å bruke skinnposen, den er god og varm, og regulerer temperaturen godt.

Skrevet

Skal bruke voksipose. Trenger jo ikke kle ungen i masse klær. Søstra mi har brukt voksi til alle sine, og har ikke hatt stort mer en ullundertøy, lue, votter og ullsokker på, og en sånn hals ting :)

Skrevet

skal ha skinnpose med plass til ullteppe inni

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...