Gå til innhold

Hmm.... jaggu er det en skygge på testen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Såå spent da eller... Etter å ha stirret testen i senk er jeg ganske overbevist om at det lille jeg ser av en strek faktisk er en skyggestrek og ikke bare i mitt hode... Da får jeg droppe rødvin til maten i dag siden jeg skal ut og spise! Jeg får skylde på at jeg skal kjøre...

Og så blir det testefest hjemme hos meg på søndag! he he... Da burde det vel gi meg skikkelig utslag når det er så mange dager til! Wuuhuu! Er kvalm som fy og har vært det et par dager... *håpehåpehåpehåpe*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

en strek er en strek så da drister jeg meg til å gratulere:)

sniker til meg litt baby støv:)

Skrevet

Åh herregud... det høres helt sykt ut å bli gratulert assa... Hehe!!! Og sitter det en liten spire der så skal jeg verøse deg med fødestøv ja! Tror jeg skal teste igjen på torsdag jeg! Så da får jeg se om jeg skal slippe jubelen løs eller ikke! he he

Skrevet

Gratulere får jeg vel si da! :-P

Er i samme situasjon som deg jeg :P

FIkk skyggestrek på testen i dag! :D

FÅr håpe vi kan bli orntelig gratulert begge 2 snart! :D

Skrevet

Ja ikke sant!!! Gratulerer til deg og da!!! Når skal du teste igjen? Jeg tror ikke jeg klarer å holde meg lenger enn til i morgen tidlig jeg altså... he he... Men har tenkt å prøve å vente til torsdag eller fredag. Så får vi se... Men det er rart altså. Føler på meg at det her stemmer, og må si jeg blir skuffet hvis jeg ikke er på vei. Men det er allikevel såå surrealistisk lissom! Meg som gravid! Hallo!!! haha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...