Miss L å di Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 N E I , dette er ikke en tråd der en haug med irriterte kvinnfolk skal fortelle meg at mannnen ikke fortjener gave. Det blir opp til hver enkelt, og min mann fortjener hele verden om jeg kunne skaffet det!!! Men, det er en tråd der koselige bimme-damer kan komme med gode tips om en pappa-gave jeg kan kjøpe til han for å vise hvor mye jeg setter pris på at han alltid er der for meg og stiller opp for meg.... c",)
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 Er helt enig med deg. Pappa fortjener en gave, for å ha holdt ut med oss hormontroll i 9 måneder. Har dessverre ikke noen gode tips til gave, men kansje jeg også kan få litt inspirasjon på denne tråden.
silkeføre Skrevet 14. august 2007 #3 Skrevet 14. august 2007 Gullmedalje i sjokolade, innrammet bilde av deg gravid, "gavekort" på fotballtur til England eller noe annet han liker. Har IKKE tenkt å bruke mange penger på noe som blir stående ubrukt, prøver heller å finne noen opplevelser eller småting jeg vet han liker. I bag'en til sykehuset pakker jeg hans yndlingspotetgull og brus til etter fødselen! Satser på å finne på noe som ikke nødvendigvis koster skjorta, og skrive et fint kort hvor jeg peker på et par av de tingene han gjør som jeg setter stor pris på.
bell3, fikk gutt Skrevet 14. august 2007 #4 Skrevet 14. august 2007 Hei. Se inne på verdensbestepappa.no. der har de mange koselige ting som ikke koster en hel bondegård.
Miss L å di Skrevet 14. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. august 2007 takk, skal inn å se :-) Må bare komme med flere tips viss dere har :-)
Yoghurt Skrevet 14. august 2007 #6 Skrevet 14. august 2007 Samboeren min skal få en ergo - en formsydd bæresele - med spedbarnsinnlegg! Så kan han bære lille bolla helt tett inntill seg helt fra starten av Vi har bæresjal også, men jeg tenkte han skulle få en litt mer matcho variant tl å starte med, som i tillegg ikke er så varm for han nå på sommeren. Termin om en uke, gleeeder meg til å gi han den!!!
snart mamma til to gutter :-) Skrevet 14. august 2007 #7 Skrevet 14. august 2007 Hei. Jeg har tenkt litt på dette med pappa gave, og samboeren min er veldig glad i fotball... lurte på om jeg skulle bestille fotballkanalen til han...
Tpop Skrevet 14. august 2007 #8 Skrevet 14. august 2007 Jeg skal ikke kjøpe noen spesiell pappagave, men vi hadde bryllupsdag på fredag og på søndag som var tok jeg han med på spa. Vi bade og koste oss og han fikk en time med behandling tilslutt. Vi pleier ikke kjøpe så store gaver tilhverandre på bryllupsdagenene våre, men tenkte at han kunne få noe ekstra oppi alle hormonene og slitet han også har hatt i disse mnd:) Han fikk jo selvsagt dårlig samvittighet da han ikke hadde ordnet eller kjøpt noe til meg, men prøvde å si at han fortjente det virkelig, men fikk beskjed om at han hvertfall skulle kjøpe julegave til meg dette året hvertfall. (Ikke hvert år vi gjør det heller for vi kjøper oss som regel noe vi trenger sammen på forhånd som vi har hatt lyst på å kjøpe) Så det kunne jo være en ide, hvis han liker det da.
mammasøreide Skrevet 14. august 2007 #9 Skrevet 14. august 2007 Skal kjøpe en god konjakk og sigar som han kan nyte i fred og ro hjemme etter fødselen mens jeg ligger på klinikken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå