Anonym bruker Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 Jeg er så trøtt og har lyst til å sove men jeg klarer det ikke. Jeg har så vondt hele natten helt nederst i ryggen, press nedover i bena og vondt fremme i magen. Jeg tror jeg har prøvd det meste pute til å få bena litt høyere (hjalp ikke) pute mellom bena (hjalp ikke) pute til å støtte magen (hjalp ikke) pute til å støtte bak i ryggen (hjalp ikke) glatt på sengen så lettere å snu seg (hjalp ikke) No er det blitt så gale at jeg plages med de samme smertene på dag tid og. Det er fryktelig vondt og jeg er så sliten. Noen som har det sånn også? Jeg har ni uker igjen til termin og no har jeg begynt å kvi meg sånn til fødselen fordi jeg er redd jeg er for sliten til å klare det og redd for at ryggen skal være slik under fødsel og. Jeg går til fysio pga litt bekkenløsning, mest fremme og korsrygg plager. Noen som har noen råd og tips til hva jeg kan gjøre? Hvordan jeg kan få litt søvn uten ett smerte H********? Takknemlig for alt av svar........
Anonym bruker Skrevet 14. august 2007 #3 Skrevet 14. august 2007 Hei. Jeg hadde det sånn i ca to uker.. Driitslitsomt. Snakket med jordmoren om dette som sa at det ofte gikk over etter en 15-20 dager og at det var en slags fase... Utmattet dro jeg til legen og sykemeldte meg for jeg orket ikke kombinere zombielivet med jobbstress... Nå etter noen dager med kroppen i ro har jeg det bedre.. men jeg er så utrolig lei av å ligge og ordne og styre med disse putene.. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå