strekkmerketrollet Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 Uff... hadde et håp om at lille snuppa skulle sove LITT lenger en 05:50 i dag.. men den gang ei Rangla litt i natt å har hatt ei urolig natt (jeg alså)... gjesp! Sambo skal operere i dag, han skal komme fastendes kl12 (!!!!) så han må sove lengst mulig i dag så han slipper å bli så sulten... Han var veldig nervøs i går kveld, så jeg hadde ikke samvittighet til å gå å legge meg... hehehe.... bare et lite "syte" innlegg fra meg.... er ikke nok med 4,5t søvn nr en er gravid :-s
Miss L å di Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 Jeg er og trøtt som et esel.... Tusla meg inn på sofaen å la meg i natt fordi sambo mente jeg pusta så høyt(?) Er det en fin måte å fortelle meg at jeg snorker på kanskje??
strekkmerketrollet Skrevet 14. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. august 2007 PUSTA HØYT?? hahhahahaa.... nice ;p
Miss L å di Skrevet 14. august 2007 #4 Skrevet 14. august 2007 hehehehe... ja... med nesa visstnok. Så jeg lå leeenge å konsentrerte meg om å puste med munnen, men da ble jeg jo bare tørr i halsen. Og når du har 2-3 kilo med bebis inn i lungene så er det ikke så lett å puste lydløst med nesa, tenk....
strekkmerketrollet Skrevet 14. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. august 2007 nei tenk det er ikke det sambo skal operere nesen (pga snorkng) i dag... hååååper bare at det hjelper... er så lei av det der.. Han driver å slutter å puste å sånn, å det er så ekkelt! Føler jeg må vere våken å dulte borti han viss det går for lenge før han puster... men må jo sove jeg også av og til... spes nr jeg er gravid... Ikke er det mulig å få hjelp om natta med lille snuppa vår heller viss jeg skulle trenge det.. pga at han ikke klarer å våkne, pga for lite surstoff.. så nå når vi venter nr 2 så er jeg litt nervøs ang dette.. viss begge våkner så trenger jeg jo hjelp... så denne operajonen MÅ BARE hjelpe!! ojsann... var voldsomt så jeg skulle "syte" i dag ;p
Miss L å di Skrevet 14. august 2007 #6 Skrevet 14. august 2007 Syt i vei min venn, det er lov ser du c",) Den snorkegreia er ikke lett, du.... Heldivis lager ikke sambo en eneste lyd når han sover. Eller, han snakker forferdelig mye i søvne, men det er jo bare underholdende c",) Men jeg pleier å sove meg gjennom det... Krysser fingrene for at operasjonen hjelper da, er vel meningen det... Mamma har også noe greier for seg at hun slutter å puste om natta. Visste jo ikke det før jeg lå på samme rom som henne på en hyttetur en gang.... Fy faderina så ekkelt!!! Trodde helle mamma'n skulle stryke med... huff å huff...
nennemor og vesla Skrevet 14. august 2007 #7 Skrevet 14. august 2007 hmm, her kommer det også hint om at jeg snorker.. Kan ikke skjønne det Håper operasjonen går bra for samboeren din idag Jeg har første dag på jobb idag etter sju ukers ferie, fikk ikke sove noe spesielt godt i natt, da det var ei som bestemte seg for å bruke mammas blære som trampoline. Så da måtte jeg jo opp og tisse da, sånn ca fire ganger.. Ha en fin fin dag
Miss L å di Skrevet 14. august 2007 #8 Skrevet 14. august 2007 i lige måde nennemor :-) Snart permisjon nå....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå