Gå til innhold

AUUUU NÅ ER DET VONDT ATSÅ!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helvetes møkka sykehus som sendte oss hjem i går kveld... nå har jeg rier med sånn ca 8-5 min mellomrom.. og de er sinnsykt vonde... gjør kjempevondt i korsrygge,magen og rompa...så ille at jeg gråter..

Vi har 45 min til sykhuset og jeg er redd... skal ringe føden snart... men er livredd... herregud.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

herregud,du skal jo ikke gå hjemme å ha det så vondt :( Ring til føden med en gang så du får komt deg inn..Få noe mot smertene...Lykke til!! Håper på att tigergutten din kommer inatt :)

Skrevet

Oj oj oj! Høres ut som om du burde vært på sykehuset ja. Håper du har kommet deg av gårde nå. Ingen god følelse å være redd stakkar.

Masse lykke til! Spent på å høre om hvordan det gikk. Føler nesten vi er med på fødselen nå :o)

Skrevet

Huff assa snuppa!!!! :(

Synes virkelig sykehuset bare kunne ha latt deg vært der og tatt vannet på deg slik at det hadde vært skikelig igang assa!!! :)

Men tror at Tigergutten kommer ikveld jeg! ;)

Lykke til snuppa!!! :D

Skrevet

Jeg får helt vondt av deg vennen, synes det er skikkelig uprofesjonelt å sende en som har fødselsangst hjem. Jeg kan ikke annet å si enn at jeg fprstår deg så vanvittig godt

Skrevet

Å huff da.. så kjipt.. man vil jo ikke hjem igjen fra føden når det først er i gang...

Håper du er kommet deg på føden, og at babyen er på vei nå. :)

Lykke til videre. :)

Skrevet

Å har tenkt masse på deg!

Ønsker deg MASSE lykke til å dette kommer du til å fiske kjempe bra. =)

Tenker neste gang vi hører fra deg har du en liten tigergutt i armene dine.=) hi hi.

MASSE LYKKE TIL VENNEN! =)

Skrevet

Huff, stakkars føler med deg.

Masse lykkeønskninger:o)

Skrevet

Tenker på deg.....

Masse,masse lykke til... Snart er du mamma igjen:=)

Skrevet

Bare dra til sykehuset - ikke ring først. Sett deg i gangen og grin, nekt å flytte deg før du i det minste får hjelp for smertene og et profft menneske å snakke med. De bærer deg ikke ut med makt. Du har krav på hjelp! Masse lykke til:-)

Skrevet

I alle dager... hva er dette her for slags behandling, da???

Jeg våknet i dag og var sikker på at du hadde fått lillegutten din nå...

håper du nå endelig er på føden og får litt proff hjelp... tenker på dere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...