Gjest Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 Haha den sangen er så sinnnnnnsykt kult! alle må laste den ned med en gang!!!! =)
Gjest Skrevet 13. august 2007 #2 Skrevet 13. august 2007 Minner meg om farmoren min forresten =) sitter her og skriker og hyler med kjeks i magen og smuler i navlen. sambo tror det har klikket for meg..=)
Mammaliten 78 *sprekkeferdig* Skrevet 13. august 2007 #3 Skrevet 13. august 2007 Ja nå hørtes du fryktelig søt ut. Eg ser deg i ånnå. thi hi. Det trykte bildet av en 20 åring eller....
Gjest Skrevet 13. august 2007 #4 Skrevet 13. august 2007 hihihi =) hehe er ikke heeeelt som andre 20-åringer tror jeg... =P
Mammaliten 78 *sprekkeferdig* Skrevet 13. august 2007 #5 Skrevet 13. august 2007 men, hvordan klarer du å ha smuler i navlen i 8 måned?
Gjest Skrevet 13. august 2007 #6 Skrevet 13. august 2007 jeg har faktisk littegrann navle igjen, men det er fordi navlen min er så sykt dyp fra før. Den siste måneden har jeg sett bunnen på navlen min for første gang. Gjett hva jeg fant da? masse kulepennstreker. tør ikke tenke på hvor lenge de har vært der., for tror det er leeeenge siden jeg puttet en kulepenn inn i navlen sist...
Mammaliten 78 *sprekkeferdig* Skrevet 13. august 2007 #7 Skrevet 13. august 2007 Åh, det gjorde jeg i går, puttet en kulepenn i navlen altså. Gjør det titt og ofte. Hva i all verden skulle du vel med en kulepenn i navlen din tøysekopp?
Gjest Skrevet 13. august 2007 #8 Skrevet 13. august 2007 hihihi =) nei vi er merkelige... jeg tror jeg pleier å klø meg med kulepenner når jeg ikke følger helt med... hehe... skjønner ikke , får så masse rare merker rundt om kring. Våknet i dag med kloremerker under øyet og oppover armene. enten gjør jeg det selv eller så må jeg ta en alvorsprat med sambo... håper ikke han klorer meg når jeg sover =/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå