Anonym bruker Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 Skal hjelpe forloveren til sambo med å få tak i folk til et utdrikkingslag. men lurer på om de også må være gjester i bryllupet? vi skal stort sett bare ha familie som gjester i bryllupet og de er ikke aktuelle i et utdrikkingslag...
Dronningen! Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 Du har ingen plikt til å invitere noen... Flere i mitt utdrikkingslag var ikke invitert i bryllypet:o)
Happy H Skrevet 14. august 2007 #4 Skrevet 14. august 2007 eg har bare venner som skal i bryllupet i mitt utd.lag syns d e rart å invitere folk der som ikkje skal i bryllupet..men d e min mening.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2007 #5 Skrevet 14. august 2007 Jeg synes de bør være gjester i bryllupet også, i hvert fall hvis noen i utdrikkingslaget er det. Det blir veldig dumt hvis det er utdrikkingslag med et A-lag og B-lag av venner.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 15. august 2007 #6 Skrevet 15. august 2007 Vi skal ikke ha venner i bryllupet, men blir ca 12 stk i utdrikningslaget.. Jeg synes ikke man bør invitere de i bryllupet, sikkert ingen som reagerer på det! Var med på et utdrikningslag i helga, og jeg er ikke bedt i bryllupet. Og synes ikke det er noe rart.
Gjest Ut på tur Skrevet 15. august 2007 #7 Skrevet 15. august 2007 Jeg hadde mange med i mitt utdrikningslag som ikke var invitert i bryllup. Og det var noen som var invitert i bryllup som ikke var med på utdrikningslag. På utdrikningslaget hadde jeg f.eks med noen kollegaer som var helt unaturlig for meg å invitere i bryllup. Var jo uansett ikke snakk om A lag og B lag
Anonym bruker Skrevet 16. august 2007 #8 Skrevet 16. august 2007 Nei, det trenger ikke være kun gjester. En brud vil sette pris på at både gamle og nyere bekjente dukker opp. Det har alle venninnene mine som har giftet seg sagt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå