Gjest Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 "Darling, I'm feeling kinda lonesome I call you on the phone-some But I don't have a dime..." Hører den på radioen nå og den er så koselig =) I samme slengen: sangen på reklamen til robinson på tv3... et eller annet "They where here first"
Mammaliten 78 *sprekkeferdig* Skrevet 13. august 2007 #2 Skrevet 13. august 2007 Tror ikke den robinson sangen er annet enn en reklame sang. Men jeg kan den teksten som synges i reklamen..... Who are we...............what the hell...............is going on........ Hide and seek...........They were here first.
Gjest Skrevet 13. august 2007 #3 Skrevet 13. august 2007 haha så flink du er =) er det bare en reklamesang altså ? =( syns den er litt tøff =)
Mammaliten 78 *sprekkeferdig* Skrevet 13. august 2007 #4 Skrevet 13. august 2007 It is a curse. Jeg lærer reklamesanger med utrolig fart. Det er beint ut pinlig. Husker du foreksempel rimi sangen for mange herrans år siden? vi er billig alle mann helt fra nord til kristiansand og du kjenner alle her i fra biff til god dessert alt hos rimi det er bra og du får det du skal ha hvis du skyndter deg og du liker meg skal du billig handle få skal du billig handle få. B B B billig! Hva kan jeg si.....
Ladybug~N&E Skrevet 13. august 2007 #7 Skrevet 13. august 2007 den første der er tom jones med darlin'
Mammaliten 78 *sprekkeferdig* Skrevet 13. august 2007 #9 Skrevet 13. august 2007 Bare for å slå spikeren i kista: inni meg er det som et kor som synger med nynner frem ditt navn, som jeg eeelskeeeer du gjør livet til en sang og den jubler gang på gang som en stor konsert det er du er heeeeeer La la la lalalala etc Noen som klarer å tippe hva den var reklame for?
Gjest Skrevet 13. august 2007 #10 Skrevet 13. august 2007 aldri hørt før... hehe =) sikkert før min tid, er så ung jeg vettu...
Mammaliten 78 *sprekkeferdig* Skrevet 13. august 2007 #14 Skrevet 13. august 2007 Fytti????? Sauen er høygravid=), er du fra nord jæren???
Carta Skrevet 13. august 2007 #15 Skrevet 13. august 2007 Søstra mi sa i går at ho hadde hatt denne "Robbinson-sangen" på pc'n lenge...og at det er en faktisk sang...Skal spørre ho i morgen jeg!
Gjest Skrevet 13. august 2007 #16 Skrevet 13. august 2007 hehe nei men har bodd inderst i hardanger i 2 år... =P aukans baot og dekans aore! (vår båt og deres årer!)
Ladybug~N&E Skrevet 13. august 2007 #17 Skrevet 13. august 2007 robinsonsangen heter hide and seek. aner ikke artistnavnet. den går vissnok ikke helt som reklamen fordi den er klippet og limt;)
Mammaliten 78 *sprekkeferdig* Skrevet 13. august 2007 #18 Skrevet 13. august 2007 Blir en litt annen vri av Egersund dialekta: okka by, okka jinta. (vår by våre jenter) Løye med dialekter, er siddis selv. Kan eg elta ein kubbe av deg eg har sotla vekk baddlå. (Får jeg rulle en rullings av deg, jeg har mistet tobakkspakken min)
Gjest Skrevet 13. august 2007 #19 Skrevet 13. august 2007 fant det nettopp ut, Hide and seek med Imogen Heap. og jeg som har masse Imogen Heap på dataen, burde visst det selv jo! takk for hjelpen!
Carta Skrevet 13. august 2007 #20 Skrevet 13. august 2007 Fant den akkurat jeg også! Et lite tips: www.letssingit.com Øverst på siden kan du skrive inn deler av en sangtekst, velge "lyrics" og søke. Har funnet maaange sanger på den måten!!!
Gjest Skrevet 13. august 2007 #21 Skrevet 13. august 2007 den skjønner jeg, bodde sammen med en siddings og en karmøydame for et par år siden. kan eg baddla ein røyk hjå deg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå