nickoline og supermann Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 Har ei veninne med noen handicap. De har ei lita jente på 1 mnd. Prøver å støtte henne så godt jeg kan, men hun er veldig engstlig og føler at jeg blir litt arogant når jeg sier at hun må ikke engste seg sånn, dette går fint. Blir liksom alltid feil........ hun har en fin simo kombi vogn, men i dag spurte hun om jeg hadde brems på vogna mi. Har en quinny 4xl som jeg er superfornøyd med. Gutten min sitter som en prins. Han elsker vogna si. .. men nok om det;) Hun lurte på om det gikk an å få kjøpt løse bremser. Jeg sa at det gjorde det ikke. Hun synes det var for galt å kjøpe ny vogn, men var redd for å gå i bakker. Redd for å miste vogna. Jeg foreslo at hun kunne lage et magebelte og feste en snor sånn at hvis hun glapp ville ikke vogna trille mer enn 20 cm fra henne. Men da var hun redd for balansen. Jeg mener jo det ikke er noen fare. Aldri sett henne falle på flatmark. Men så mener jeg å huske at Emmaljunga har et slags bremsesystm. hvordan funker det. er det noe for henne tror dere. Stakkars hun er så isolert og vil gjerne komme seg ut litt.........
nickoline og supermann Skrevet 14. august 2007 Forfatter #2 Skrevet 14. august 2007 dytter den jeg........
mammat2goll Skrevet 14. august 2007 #3 Skrevet 14. august 2007 På min emmaljunga vogn er det bare "vanlig" bremse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå