Gå til innhold

Å, så lei av å krangle med samboeren min

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det går over, jeg vet det., Men blir så trist av dette. Han slenger så mye stygge argumenter mot meg. Det er som om han sparer de opp. Og jeg klarer nesten ikke tro at han elsker meg utenom kranglene når han sier slikt.

Hva er vitsen tenker jeg bare.

Er litt smådeppa pga jobb- og økonomisituasjonen min også.Så jeg er nok ganske fæl og ganske trist. Men allikevel.

Burde man gå fra hverandre om man sliter hveandre ut? Selv om man er så glad i hverandre at det gjør vondt? Teit spørsmål. Ingen som kan svare på det. Jeg vil jo ikke gå fra ham. Jeg vil bare at han skal skjønne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg kunne ha skrevet det innlegget.....

Men kommer nok aldri til å forlate sambo, selv om vi sliter hverandre ut også. Slik er det bare. Eg kan ikke fortelle deg hva du skal gjøre, men du er ikke den eneste iallefall som føler det slik.

Lykke til!

Skrevet

høres ut som meg dette. la ut et likt innlegg her om dagen.

Skrevet

Er det vanlig? Ikke jeg som er syk som elsker ham allikevel? :)

HI

Skrevet

Krangler masse vi og... Jeg irriterer meg over alt han gjør...:(

Gleder meg ikke til han kommer hjem fra jobb lengre heller....

Håper det ordner seg etterhvert. Har tilogmed laget en plan oppi hodet mitt om det skjærer seg og...

:/

Skrevet

jeg og samboeren min kranglet hver dag i ni måneder. vi har så mye problemer som jeg aldri hadde trodd vi kunne løse. det var et mareritt, og vi var på nippet til å reise fra hverandre flere ganger. men vi var så glad i hverandre at vi ikke kunne. vi bestemte oss derfor for å søke hjelp. kommunikasjon er nøkkel ordet. etter å hatt familie terapaut i en stund så har vi det kjempe bra. krangler aldri lengre og har det bra. men dere må være ærlige med hverandre ellers er det bortkasta. om dere har barn er dette ekstra viktig:) lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...