Gå til innhold

Gratulerer med dagen kjære mamman min... :o(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff og snufs..... I dag er mamma 54 år gammel!

Vi skulle vært ute og spist i dag vi mamma, slik vi brukte å gjøre... Og etterpå skulle vi dratt hjem og kost oss med den gode svinekammen du alltid bakte....

Du skulle sagt at det strengt talt ikke var nødvendig med gave til deg, du som hadde alt.. En like forutsigbar setning hvert år!!:-)

Vi skulle ringt deg og sunget bursdagssangen for deg før du dro på jobb, og gledet oss til feiring på kvelden...

Istedet må vi besøke deg på graven din... Kan ikke fatte at det snart er 3 mnd. siden jeg har sett deg.. Har så lyst til å ligge i armene dine slik jeg gjorde før, bare kjenne hvordan det føles en gang til!!

Det er så ufattelig!!!! Savner deg så inderlig mamma.... Nå er det 54 år siden verdens beste mamma kom til verden..

Gratulerer med dagen mamma!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det der ga meg tårer i øynene! Har fryktelig vondt av deg, Twintipp! Sånne historier får meg til å se hvor utrolig heldig jeg er som har den mammaen jeg har!

Stooor trøsteklem!

Skrevet

Føler virkelig med deg! skjønner hvordan du har det.. gruer meg selv til den 13.sept:(

Sender deg en stoooor klem

Skrevet

Åå kjære vennen.. :(( sitter her med tårer i øynene.. Sender deg og Tonje en stooooooooooooor klem!

Skrevet

gratulerer med dagen til mammaen din. føler med deg. gruer meg selv til 28 oktober, d har min døde mor bursdag. det er 2 mnd siden nå, vanskelig å fatte!

mine tanker er hos deg!

Skrevet

Nå triller tårene, kjære Tonje... Stor klem til deg og søsteren.

Skrevet

Gratulerer med dagen selv om det er en trist en !

sender mange klemmer til baade deg og din soester !

Skrevet

Gratulerer med dagen. Ord strekker ikke til, kan liksom ikke tenke meg hvordan det må være å skulle leve uten mammaen sin...

Mange klemmer til både deg og søsteren. Håper det går bra med dere i denne tunge stunden!!

Skrevet

Gratulerer med englebursdagen i dag Tonje:-)

Hun var heldig som hadde deg og søsteren din:-)

Klem fra

Skrevet

huff så inderlig trist, gratulerer m dagen alikevel, og en stooooor klem til deg.

Skrevet

Hei Tonje...

Regner med at du skjønner hva som kommer nå?

I dag får nok mamma`n din en bukett med engleblomster og ett glass med noe godt oppi av pappa`n min.

Tro meg, det blir enklere etter hvert, sorgen må bare bli til et godt og kjært minne først. Ikke noe vondt som sliter deg i to.

Det er bare å ta kontakt om du føler for det.

Klem

A

Skrevet

Huff så trist. Får helt tårer i øyene jeg også. Nå har ikke jeg et sånt åpent forhold til min mor, men har vært redd for å miste henne siden jeg var liten for det. Er jo kjempeglad i henne, selv om jeg ikke er noe flink til å si det. Hun er 77 år, så jeg VET at jeg ikke har henne i mange år til, og det er vondt å tenke på.

For din del som har mistet moren din altfor tidig, må det være ekstra grusomt. Sender deg en stor og varm klem Twintipp :)

Skrevet

Uff så trist Tonje!! Gratulerer med dagen til englemamman din! Sender deg maaange trøsteklemmer!!!

Skrevet

huffa meg...

stakkars deg og dine..

det å miste mamman sin må være så utrolig vondt...gruer meg nå..mamma er 50.

huffa meg..

stor klem til deg vennen!!

Skrevet

Gratulerer med dagen til mamman din, er sikker på at ho har det fint idag når ho "ser" hvor mange som tenker på ho idag:)

Er sikker på at ho får en kjempe god bursdagsklem av min Andreas...

Sender deg en goooood og lange klem..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...