:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 jeg har en tomt (eller jeg har den ikke men jeg skal nok greie og få den) på denne tomta så er det 20 * 19 meter som er til og bygge hus på hvor mange meter må det være fra nabotomta til huset? og er det plass til et hus der? (tomta er større men for at det skal se ok ut så må huse plaseres på disse meterne)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 13. august 2007 Forfatter #2 Skrevet 13. august 2007 å den skulle på skravle
Anonymmmmm Skrevet 13. august 2007 #3 Skrevet 13. august 2007 Reglene på det kan variere fra kommune til kommune. Ta kontakt med byggteknisketat i kommunen din!
Gjest Skrevet 14. august 2007 #4 Skrevet 14. august 2007 Jeg kan absolutt ingenting, men du får i alle fall et digert hus på de 20*19 meterne om du så vil! Det blir jo 380 kvadrat grunnflate (ytre mål, da), da får du plass til en del...
Prinsemamma24 Skrevet 14. august 2007 #5 Skrevet 14. august 2007 det skal som hovedregel være minimum åtte meter mellom hvert hus, altså fire meter inn på hver tomt. når det gjelder garasje kan man søke om dispensasjon til å bygge inntil tomtegrensa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå