Gå til innhold

motiver meg nå jenter (samme som på 1. tri)

Anbefalte innlegg

Skrevet

slutta å røyke dagen etter jeg testa positivt å er i uke 7 nå... men jeg haaaaaar så lyst på en røyk.....

noen som gidder å ta seg bryet med å motivere meg til å ikke ta den røyken????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp

Jeg gidder

Slutta rett før jeg ble gravid og husker flere omganger med "lyst" på røyk.. Men kjenn etter - hvor lenge varer lysta? Så lenge som det tar å spise en gulrot kanskje? Eller å gå en tur rundt huset. Det er ikke lenger

Det blir lenger og lenger mellom hver gang du får lyst på - og du er FLINK dersom du lar vær..

Du får finere hud, lukter bedre, mat smaker mer, tennene gulner ikke og du kan kanskje bruke klær 2 dager på rad om ikke det er så varmt som nå da :)

OOOOOOOOG - du drar ikke røyk rett inn i lungene dine og fyller dem med tjære og ei heller får barnet nikotin i sitt blod - noe som visstnok barna reagerer veldig på inni mammas mave. Det er filmet med ultralyd og er vel en tankevekker for de fleste..

Nei vet du - jeg syns du er SÅ flink... du har holdt i flere uker og du kan klare det nå.. stå på og prøv å ikke tenk på røyken. Gjør noe annet!!

Stå på

Skrevet

takk =)

stemte så godt mange av de tingene du sa....

trur jeg bare dropper den røyken jeg.... kan heller dagdrømme litt mer om lille "reka" mi som slipper ubehaget av røyken min før jeg tar kvelden....

Skrevet

Stå på jente! Du er så flink så. Jeg vet hvordan du har det, har vært røykfri i 4 uker. Men dette klarer du. Har du merka at du ikke hoster så mye lenger, kanskje du har sluttet helt å hoste? Prøv å synge.... jeg merka at sangstemmen min ble sykt mye bedre etter 14 dager. Se på neglene dine, er de ikke mindre gule. Tro meg, du har det bedre uten røyken i det lange løp, selv om savnet kommer en gang i mellom. Jeg har funnet ut at det hjelper å bryte situasjonen, gjøre noe annet enn det du gjorde når du ble røyksugen. Pusse tenna funker for meg, fordi røyk smaker hevd når en nettop har pussa tenna.

Bravvo! Du e goe!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...