marghald Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 Jeg vet at det er vanlig med vann i kroppen på slutten (34+4), men det skjedde så fort. Plutselig i løpet av dagen idag har føttene mine gått over til å bli elefantben. Er dette normalt eller?
Fabelaktiv Skrevet 13. august 2007 #2 Skrevet 13. august 2007 Nei sånn trur jeg ikke det skal være.. syns du skal ringe føden og forklare jeg håper det ikke er noe da
marghald Skrevet 13. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. august 2007 Takk for svar! Jeg syns det er litt ekkelt selv, men ble litt usikker på om det bare er meg... Man er jo "litt" fokusert på fødsel ol om dagen:) Jeg ringer for sikkerhets skyld. Har klødd så veldig på føttene de siste dagene også - uten at jeg kan se tegn til noe stikk...
Fabelaktiv Skrevet 13. august 2007 #4 Skrevet 13. august 2007 Vil ikke skremme siden jeg ikke er i nærheten av å ha en medisinsk utdanning men legen min følger veldig med på om jeg har vann i kroppen og om jeg klør og urinen min siden jeg hadde svangerskapsforgiftning i forrige svangerskap.. best å ta det med føden ja håper du ikke har noe sånt da - lykke til
strekkmerketrollet Skrevet 13. august 2007 #5 Skrevet 13. august 2007 hørtes ikke så bra ut egentlig (uten at jeg er noen ekspert...) Har du ringt dem eller?
Poss Skrevet 13. august 2007 #6 Skrevet 13. august 2007 Mine føtter hovnet også opp til dobbelt størrelse over natten. Dette skjedde når jeg var i uke 26. Nå er jeg i uke 31 og har hatt to dager med normale ben (på to kalde dager), ellers har de gått litt ned, men er ennå for store til skoene mine. Legen sa at der ikke var noe galt, men sjekket alt annet i tilfelle svangerskapsforgiftning. Håper ikke noe er galt fatt med deg. Lykke til!
marghald Skrevet 14. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 14. august 2007 Jeg ventet med å ringe til i dag tidlig. Tenkte at det kanskje var resultat av en lang dag på bena, men de var like hovne i dag tidlig. Snakket akkurat med en helsesøster. Hun mente dette var helt normalt så lenge man ikke hadde andre symtomer... Kløingen kunne komme av at huden strakk seg. Jeg ble ikke helt beroliget, så jeg lurer på å ta en ekstra telefon til legen eller føden - bare for sikkerhets skyld.
Persille,Smule og lille Trille Skrevet 14. august 2007 #8 Skrevet 14. august 2007 Mine hovnet veldig opp fra den ene dagen til den andre i uke 37, gikk opp ca 5 kg på vekta. Jeg har ingen andre tegn på svangerskapsforgiftning, men jordmor vil følge litt ekstra med blodtrykket og urinen og det synes jeg er veldig trygt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå