Anonym bruker Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 Jeg har på følelsen at mange er overhysteriske over det meste for tia!! Ikke bare her, men avisene,og folk generelt. Leste et innlegg på skravle tror jeg ang ei som lurte på om det er ok med et glass rødvin (som er et kjerringråd for å sett i gang fødsel) ... og vedkommende som skrev innlegget får jo voldsomme reaksjoner!! Virker som Norge er et land der alt er forbudt når man er gravid eller har småbarn!! Sukker er et annet tema som folk er overhysteriske over!! Jeg synes personlig at kunstig søtning er verre enn sukker, så når min baby først skal få saft eller brus så får han det vanlige produktene ikke light produkter. Dette er jo også produkter som de ikke får så ofte, så her blir det ekte vare når de først får en sjelden gang:) Kan forstå at det kan bli overhysteri når barn får brus, saft o.l med masse sukker hver dag om ikke flere gang hver dag... men en sjelden gang kan det ikke skade:) Eller hva??? Eller overnatting i tidlig alder (før 6 mnd). Man kan jo bli stemplet som dårlig mor om man lar babyen overnatte hos besteforeldre!! Flere som mener at det er for mye overhysteri???
Fabelaktiv Skrevet 13. august 2007 #2 Skrevet 13. august 2007 Jepp Helt enig men folk får ha sine egne meninger og følge sine overbevisninger.. regner med de som spør er forberedt på ulike svar og kanskje ser etter begrunnelser som bekrefter egne ønsker.. eller som overbeviser i motsatt retning.. samme det Syns det er greit jeg - noen kan være overhysteriske, andre avslappede. Fint med mangfold og diskusjoner, Det jeg syns er trist er at folk er anonyme slik at man ikke klarer å "se" hvem som mener hva. Men det er jo også et valg - de får jo frem poenget sitt uansett Man får prøve å stole mest på seg selv og sin fornuft og ta til seg de råd og den konstruktive kritikk man får - og overse negativ kritikk som bare er fremsatt for å være negativ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå