Anonym bruker Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 Noen som har det på samme måte? Kan legge til at jeg har bekkenløsning med gangvansker også. Har skikkelig press nedover liksom, og det er direkte vondt, på det verste klarer jeg ikke å stå mer enn to-tre minutter av gangen. Det eneste som hjelper er å holde hånden og presse mot underlivet eller å sitte. hadde det de to siste mnd av forrige svangerskap, pluss en stund etter fødsel, men da ble jeg fortalt at det kom av en åreknute i underlivet, men denne er ikke kommet tilbake ennå, så tror ikke det kan være årsaken likevel. Nå er jeg knapt kommet over i 2 trimester, så er litt bekymret for hvordan dette skal gå videre i svangerskapet. Noen som har det sånn? evt vet hva det kan være?
Buick Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 For flergangsfødende kommer gjerne bekkenløsningen tidligere og rammer ofte også hardere. Hadde jeg vært deg hadde jeg tatt en prat med lege eller jordmor. Kansje de har tips til noe som kan hjelpe deg. Akupunktur eller fysioterapi eller noe lignende kansje. Føler med deg! Buick
Anonym bruker Skrevet 14. august 2007 #3 Skrevet 14. august 2007 Hei, takk for svar!Jeg går til fysioterapeut, er også sykemeldt, men fysioen visste ikke helt om smertene i underlivet skyldtes bekkenløsningen. Legen min er på ferie, men jeg har time hos jordmor om et par uker, får høre med henne da. Men håper det er andre som har lignende erfaringer å dele.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2007 #4 Skrevet 14. august 2007 Jepp har akkuratt det samme. Det verste er når jeg nyser eller hoster og står oppreist. Det kjennes som om hele underlivet faller ut. j... ubehagelig. Kan også legge til at jeg har kjent en kule i kjede inngangen liksom mot veggen. synes det er skummelt, men får ikke noe grundig undersøkelse av legen, han bare over så det hele da jeg nevnte for ham:0 Vi burde ta opp med jordmor, de pleide å være flink til å kunne si noe om sånt. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 14. august 2007 #5 Skrevet 14. august 2007 Godt å høre at det ikke bare er meg:) Ingen av venninnene mine skjønner hva jeg mener, så følter meg litt unormal her. Du får gi en oppdatering når du har snakket med jordmor, så skal jeg gjøre det samme, selv om det blir et par uker til enda.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2007 #6 Skrevet 14. august 2007 Nei da, du er overhodig ikke alene om det. Jeg har trøstet meg med at det kanskje er mens jeg er gravid, for dette hadde jeg iførrige gravidited og. Jeg skal til jm den 19 sept. da skal jeg gi deg en oppdattering om det:) Ha en god aften!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå