Anonym bruker Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 Er det egentlig nødvendig å kjøpe stelleveske, eller kan man klare seg like greit med en helt vanlig bag? Hva er det vanlig å ha i stelleveska? Bleier, stelleunderlag, tåteflaske og pledd, hva mer? Hvis eneste forskjell på stelleveske og bag er at stelleveska har flere små rom så synes jeg kanskje at det er litt bortkasta kjøp... :/
bøllefrø med septemberbeibi Skrevet 13. august 2007 #2 Skrevet 13. august 2007 de fleste stellevesker gir deg muligheten til å feste veska på håndtaket til vogna enkelt med knapper eller annen lukking... dette ser jeg på som positivt. du kan jo selvfølelig bruke en vanlig veske enten ved bare å henge denne over eller legge den i handlekurven under vogna. Hva man føler behov for er jo veldig individuelt,
Tre tette! *07+10+11* Skrevet 13. august 2007 #3 Skrevet 13. august 2007 jeg kjøpte stelleveske til den nye vognen min, den kostet 700 kr!! syntes d var utrolig dyrt. og denne stellevesken var veldig enkel, med få lommer..ver vell litt i "slaget" når jeg kjøpte den.. hehe..
Hva skjer'a?♂ Skrevet 14. august 2007 #4 Skrevet 14. august 2007 Noen stellevesker har et vanntett rom til å legge skittent tøy i, rom som holder flaske med melk varm, hekte til smokk så du slipper å lete gjennom alt for å finne den hver gang, boks til et knippe våtservietter osv. Noen er også kombinert stelleveske og vanlig veske med rom til mobil, nøkler osv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå