Mamma til M07 & M09 Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 Ble klippet, og revnet under fødsel. Den første dagen svei det ikke, bare veldig vond, klarte ikke sitte på en stol. Nå har det begynt å svi som bare er på do. Har fremdeles vondt bakover og tør ikke gå på do. Hvor lenge pleier stingene å verke? Utrolig kjipt å ikke kunne sitte skikkelig. Går jo i tillegg sånn at det ser ut som jeg har drete meg ut. Er snart 4 døgn siden fødsel.
Gjest Skrevet 13. august 2007 #2 Skrevet 13. august 2007 Bare 4 døgn etter fødsel ja..Ikke for å skremme deg, men jeg hadde vondt i 1 mnd etterpå. Ta og skyll godt i grønnsåpevann morgen og kveld, så gror det fortere :-)
-spent- Skrevet 13. august 2007 #3 Skrevet 13. august 2007 Jeg hadde vondt i 7 uker..har ikke vondt mer nå, men det ser ikke helt normalt ut der nede. Men legen sier nå at det ser fint ut..
Mamma til M07 & M09 Skrevet 13. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. august 2007 oki, takker for svar. hadde ikke regnet med at det skal gi seg nå, men bare lurte.
Polkadot Skrevet 13. august 2007 #5 Skrevet 13. august 2007 Heisann På meg tok det litt kortere tid! Klarte ikke sitte den andre uken, men så gikk det over. Lit ømt selvfølgelig, men helt ok;)For all del pass på hva du spiser sånn at du ikke må presse når du er på do. smertefullt!!
Jeenie Skrevet 13. august 2007 #6 Skrevet 13. august 2007 Er 3 uker siden min fødsel og her er det litt ømt og svir avogtil enda...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå