ventejenta Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 Jeg er en av "høstprøverne", men startet prøvingen to mnd før planlagt, og det klaffet søren meg på første forsøk! Testet svaaakt positivt i går kveld, men tydelig positivt i dag morges.... Samboeren trodde nesten ikke på meg engang, for vi har snakket så mye om at det ikke gjorde noe om det tok litt tid.... Men nå er vi veldig glade begge to og gleder oss til alt som venter! Hvis alt går som det skal... Håper dere får like kort opphold på "bli gravid" som meg!
EnLitenPrins Skrevet 13. august 2007 #2 Skrevet 13. august 2007 Åj,Det gjikk fort :)Gratulerer så mye da
DolphinGirl Skrevet 14. august 2007 #3 Skrevet 14. august 2007 Gratulerer, så herlig at det gikk så fort! Lykke til :-) Hilsen en vårprøver
Hera83 Skrevet 14. august 2007 #4 Skrevet 14. august 2007 Gratulerer så mye!!! Håper jeg kommer etter i september
lykkelig-mamma Skrevet 14. august 2007 #5 Skrevet 14. august 2007 Gratulerer !! håper det går like fort for meg i oktober;) Lykke til alle dere andre også
Mamma t 1 Skrevet 22. august 2007 #6 Skrevet 22. august 2007 Jeg skal også prøve i september. Håper på ei jente da jeg har en gutt fra før. Men de er like velkommen uansett om det blir jente eller gutt:)
spiren_81 Skrevet 22. august 2007 #7 Skrevet 22. august 2007 Gratulerer så masse! Her et bryllup som skal gjonomføres på nyåret.. Så får vi vell bli prøvere igjen vi og... kos deg masse med magen.. Kjekt å se at kroppen fungerer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå