Torill E. Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 Lille gulljenta mi på snart to år er begynt å klatre ut av sprinkelsenga på kveldene når hun skal legge seg.. Vi tar kampen og går inn med henne i senga igjen når hun kommer ut. Men vi vurderer å bare starte med vanlig seng nå siden hun likevel kommer seg ut av sprinkelsenga.. Noen med lignende erfaringer, og når starter dere å legge ungene i vanlig seng? Glad for svar.
to jenter og ett gull i magen Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 jenta mi byttet seng da hun var 17 mnd ca. gikk kjempe fint:) hu stortrives. hu har begynt å gå ut av den først nå ( 2år ) men det er når hu har sine trass perioder. men det er bare en dag som reglel det varer..
snart4barnsmamma Skrevet 14. august 2007 #3 Skrevet 14. august 2007 Jenta vår på 2.5 år ligg fortsatt i sprinkelseng..men skal skifte nå da broren skal få sprinkelseng...
alvis Skrevet 14. august 2007 #4 Skrevet 14. august 2007 Gutten min fikk ny seng da han var 2 år og 1 mnd. Han hadde ikke begynt å klatre ut av sprinkelsengen men sov urolig og slo seg hele tiden. Han får dessuten en lillebror i september som skal få sprinkelsengen. Det gikk utroligt fint med den nye sengen. Jeg var veldig skeptisk men han blev glad i sengen med en gang og sover godt. Siden jenten din allrede har begynt å klatre ut så kan du nok begynne med ny seng nå.
Nurse80 Skrevet 14. august 2007 #5 Skrevet 14. august 2007 Gutten min skal ligge i sprinkelseng, så lenge han ikke klatre ut. Han er 2 år og 2 mån.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2007 #6 Skrevet 15. august 2007 Min eldste byttet rundt 20 mnd. Begge gutta mine har klatret ut av sprinkelsenge fra 12 mnd uansett:) Minsten er 2,5 og bruker sprinkelsengen fortsatt. Han elsker den.. Det er ingenting i veien for å bruke vanlig seng tidlig.
fox`y Skrevet 15. august 2007 #7 Skrevet 15. august 2007 min gutt på 2 år og 1 mnd ligger fortsatt i sprinkelsengen, å dær skal han fortsette å ligge t han klatrer utav sengen.. tenker kansje å kjøpe stor seng til 3 års dagen i juli 08..men så lenge han ligger godt i sprinkelsenga skal han få ligge der:O)
Anonym bruker Skrevet 17. august 2007 #8 Skrevet 17. august 2007 vi la lillemann i vanlig seng da han begynte å klatre ut av sengen av seg selv. da var han litt over to år:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå