Gå til innhold

hvor mange her inne stemmer på frp? bare lurer....

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altfor mange. Hvilket er et godt bevis på at demokrati ikke gavner noen.

Skrevet

Syns nå alvorlig talt at folk skal få stemme på det partiet de vil jeg da:)

Skrevet

ja det syns jeg også.. men jeg bare lurer på hvorfor :)

Skrevet

Ja, det er jo liksom det som er tankegangen bak demokratiet, da. Det vil ikke dermed si at det er en god tanke.

Skrevet

Jeg synes også at folk bør få stemme på det partiet de ønsker..Det er nå engang slik systemet er.

Men for ordens skyld: Jeg stemmer ikke FRP.

Skrevet

De får aldri min stemme. Litt gal, men ikke så gal........og litt mer reflektert enn som så. Politikken er rett og slett umulig å gjennomføre. Vi har AP styre i vår kommune. Håper de får fortsette. Her er det kall bra å bo. Full barnehagedekning, gangveier laget og skal lages, alt av institusjoner er rehabilitert eller skal bygges/rehabiliters, skolene er enten nye eller pusset opp. De satser på idrett og kultur. Det eneste dumme de har gjort er at de har innført eiendomsskatt. Det kan faktisk felle de.

Jeg for min del overlever de 1500 kroenen i året hvis det gjør at vi får den hjelpen vi evt måtte trenge i framtiden og at gutten min får gode tilbud i oppveksten sin:)

Skrevet

Jeg skal stemme Frp ved kommunevalget nå. Aldri gjort det før, men nå er det det eneste partiet her med sånn noenlunde oppegående folk.

Skrevet

Hvorfor burde jeg ikke stemme frp? Bare lurer.. :)

Skrevet

Stemte Frp i fjor ja...Usikker i år..Trenger vel ikke forklare hvor jeg stemmer som jeg gjør =) Det er det som er så flott med Norge at man har valgfrihet. MÅ heller le litt av de som skal kritisere hvordan folk stemmer.

Skrevet

nå stemmer ikke jeg frp men tror den største grunnen til at folk gjør det er for de er lei av og betale og betale på flere og flere skatter og avgifter uten å få noen ting som helst igjen av dem (kanskje du ser dem i Oslo og omeng, men landet er nok dessverre større enn som så) Jeg har litt andre hovedsaker i år, men alikevel vurderer jeg å ikke stemme i det hele tatt. Sist vi hadde valg i kommunen gikk alikevel alle de andre partiene i sammen å skviset ut vinnerpartiet. Ja fint at dere stemmer liksom, men vi HØRER ikke på dere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...