Gå til innhold

Skapet...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For noen dager siden var det et innlegg her inne om Skapet.

Jeg har prøvd å melde meg inn der uten hell..... jeg får opp en melding som ser slik ut: Feil svar på tekstbekreftelsesspørsmålet.

På registreringssiden finner jeg ingen ting om tekstbekreftelsesspørsmålet så jeg skjønner nada!

Noen som kan hjelpe meg, please!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tekstbekreftelsesspørsmål er vel sånn at du skal skrive de tegnene du ser i ei lita rute? skjønte du hva jeg mente?

Skrevet

når du er inne på skapet.no, så ser du øverst, der står det hjelp.klikk på den, så kanskje du får svar på hvorfor du ikke får det til...

Skrevet

Ja jeg skjønner det men jeg ser nå ingen rute da, hm....

ANdre forslag?

Skrevet

Der sjekket jeg nå, takk for tipset... men men, hjalp ikke stort det.

Sikkert ikke meningen at jeg skal komme inn.... Kan det ha noe med innstillingen på min pc slik at den ruta ikke popper opp hos meg tro? Noen som vet? Vil så gjerne inn der jeg også!

Skrevet

Jeg har sjekket registreringen nå og fant en liten uregelmessighet, men nå skal alt være i orden. Håper det går bra denne gangen. Og velkommen skal du være. :-)

Skrevet

Ååååå, tusen hjertelig takk!

Da er jeg inne, takk igjen oktaviastar!

Skrevet

Flott at du ikke ga opp. Beklager at det var sneket seg inn en feil der, men nå er den rettet opp igjen i hvertfall slik at de som vil kan melde seg inn. ;)

Skrevet

Gir ikke opp vet du, går ikke an det ;)

Ja det var så flott å endelig få komme inn til deg og de andre, har prøvd siden lørdag uten hell så nå er jeg meget fornøyd!

Takk igjen!

Skrevet

Vi får vel bare se å få "ristet liv i leiren" igjen etter en daff ferietid nå da.;)

Skrevet

Og så får du henge i med innleggene slik at du blir med på julegavetrekninga. ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...