Tilde med to Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 For noen dager siden var det et innlegg her inne om Skapet. Jeg har prøvd å melde meg inn der uten hell..... jeg får opp en melding som ser slik ut: Feil svar på tekstbekreftelsesspørsmålet. På registreringssiden finner jeg ingen ting om tekstbekreftelsesspørsmålet så jeg skjønner nada! Noen som kan hjelpe meg, please!
Pysa Skrevet 13. august 2007 #2 Skrevet 13. august 2007 tekstbekreftelsesspørsmål er vel sånn at du skal skrive de tegnene du ser i ei lita rute? skjønte du hva jeg mente?
* 5 om dagen * Skrevet 13. august 2007 #3 Skrevet 13. august 2007 når du er inne på skapet.no, så ser du øverst, der står det hjelp.klikk på den, så kanskje du får svar på hvorfor du ikke får det til...
Tilde med to Skrevet 13. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. august 2007 Ja jeg skjønner det men jeg ser nå ingen rute da, hm.... ANdre forslag?
Tilde med to Skrevet 13. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. august 2007 Der sjekket jeg nå, takk for tipset... men men, hjalp ikke stort det. Sikkert ikke meningen at jeg skal komme inn.... Kan det ha noe med innstillingen på min pc slik at den ruta ikke popper opp hos meg tro? Noen som vet? Vil så gjerne inn der jeg også!
Sånn kan det gå Skrevet 13. august 2007 #6 Skrevet 13. august 2007 Jeg har sjekket registreringen nå og fant en liten uregelmessighet, men nå skal alt være i orden. Håper det går bra denne gangen. Og velkommen skal du være. :-)
Tilde med to Skrevet 13. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 13. august 2007 Ååååå, tusen hjertelig takk! Da er jeg inne, takk igjen oktaviastar!
Sånn kan det gå Skrevet 13. august 2007 #8 Skrevet 13. august 2007 Flott at du ikke ga opp. Beklager at det var sneket seg inn en feil der, men nå er den rettet opp igjen i hvertfall slik at de som vil kan melde seg inn.
Tilde med to Skrevet 13. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 13. august 2007 Gir ikke opp vet du, går ikke an det Ja det var så flott å endelig få komme inn til deg og de andre, har prøvd siden lørdag uten hell så nå er jeg meget fornøyd! Takk igjen!
Sånn kan det gå Skrevet 13. august 2007 #10 Skrevet 13. august 2007 Vi får vel bare se å få "ristet liv i leiren" igjen etter en daff ferietid nå da.
Sånn kan det gå Skrevet 13. august 2007 #12 Skrevet 13. august 2007 Og så får du henge i med innleggene slik at du blir med på julegavetrekninga. ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå