Gå til innhold

Hvor kan jeg gå til undersøkelse i Trondheim?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ringte fastlegen min i dag. Kan ikke gå til han siden han er så langt unna.. Snakket med en dame i resepsjonen. Hun mente at de ikke kunne henvise meg til en lege her jeg bor (Trheim). Men at jeg rett og slett bare må finne noen her oppe selv, søke i tlfkatalogen eller noe. Syntes dette var litt rart men hun mente nå hvertfall det. Ringte legesenteret på Gløshaugen og lurte på om de kunne hjelpe meg, men de hadde ikke kapasitet.... Så hva gjør jeg nå?? Noen som kan anbefale noen? Jeg aner virkelig ikke hvem jeg skal henvise meg til nå.. Og vil jo gjerne komme meg på kontroll etterhvert. Er 6 uker på vei nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Din Doktor på Bakklandet. De er knallflinke! :-) Men jeg vet ikke hvordan kapasiteten deres er da...

Skrevet

Kan du ikke bare bytte fastlege til nærmere der du bor?

Skrevet

hei, kommer fra trondheim, saken er den at du kan nå velge fastlege selv, du kan gjøre det på nettet, men er ikke sikker på hvor.

men vet iallefall at du kan bytte lege om du vil, ring og hør på forskjellige legekontor der ved du bor å hør om de har en ledig lege som kan undersøke deg.

mener det ikke skal være så vanskelig å få en legetime.

Skrevet

Ja, jeg skal bytte fastlege. Bør jo igrunn det. Men tenkte forhøre meg litt først om dere hadde noen tips. Vet ikke helt hvor jeg skal begynne.. Skal sjekke ut den på Bakklandet hvertfall :D

Skrevet

din doktor har jeg og hørt mye bra om..selv går jeg til en som heter askelund på byåsen..veldig real han og..gått der hele livet,så blir liksom en selvfølge

Skrevet

går selv til singsaas på dalgår legekontor, hun er kjempe flink, anbefaler henne:)

Skrevet

Tusen takk :) Ser det er to leger som har ledig plass på listene sine hos Din Doktor. Kan jeg bare bytte via nett da, og så ringer jeg og bestiller time bare?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...