AnTiLoPeSvIn Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 faen ta han jævern. ble rett og slett forbanna over tankegangen hans. han har ikke sett sønnen sin en gang etter han ble født. han er nå 8 mnd gammel. jeg tok å ringte han i dag for å vite virkelig hva han ville slik jeg kunne bare glemme han å gå videre med min sønn. han kom med at hvis jeg gir fra meg omsrogen for han så skal han overta han. jeg får ha NULL kontakt. hvis ikke er det ikke noe å diskutere. sa ville han ikke ha noe som helst for kontakt.. jeg skjønner ikke. hvordan går det ann å tenke slik?
Gjest Skrevet 13. august 2007 #2 Skrevet 13. august 2007 hørtes ut som faren til gutten min..... de aner ikke hva de går glipp av...
NoDoubt Skrevet 13. august 2007 #3 Skrevet 13. august 2007 Skikkelig umodent men det er han som går glipp av et fantastisk liv med sønnen sin! Men selvfølgelig veldigt dumt for sønnen din sin del og.
cherry coke Skrevet 13. august 2007 #4 Skrevet 13. august 2007 Spørs om vi ikke har barn med samme type:=) Han høres mistenkelig lik min ex! Men du, better off without him!! Både du og sønnen din. Han gjør dette kun for å straffe deg, og er tydeligvis ikke interessert å ha kontakt med sønnen sin! Det er han som taper på det. Det er mange barn som klarer seg fint med kun en forelder:)
Butterfly_Flip Skrevet 13. august 2007 #5 Skrevet 13. august 2007 Uffa meg for en type. Det må jo være litt leit for deg også at han ikke vil ta ansvar for gjerningene sine. Du må ivertfall passe på å få barnebidraget...
AnTiLoPeSvIn Skrevet 13. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 13. august 2007 ja han betaler det. er så trist.. er akkurat som om han hater meg over all på jord siden jeg beholdte barnet.. i bunn og grunn gir jo han faen i sønnen sin. så hvorfor si at jeg må gi fra meg omsorgen slik han kan "ta over"
cherry coke Skrevet 13. august 2007 #7 Skrevet 13. august 2007 Prøv å ikke bry deg om han, og la være å ta komtakt med han. La han ta kontakt om det er noe han vil dere. Bare et lite råd:=)
AnTiLoPeSvIn Skrevet 13. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 13. august 2007 ja. skal aldri ta å ringe han mer etter dette..
Maisie Skrevet 13. august 2007 #9 Skrevet 13. august 2007 Eh, så hvis han ikke får ha all omsorgen for gutten, så vil han ikke ha kontakt med ham i det hele tatt???? Det hørtes jo veldig seriøst ut..... Synd for gutten din som bruker sønnen sin for å ta igjen mot deg. Nei, glem han, du og finn deg heller en ordentlig mann som er både moden og ansvarlig. Sånne dustete menn som han du har(hadde) burde ha stempel i panna så man visste hvem man skulle unngå.
Anonymmmmm Skrevet 13. august 2007 #10 Skrevet 13. august 2007 Finnes det virkelig så dumme menn? Hva er det som får menn til å gi blaffen i ungene sine? Jeg skjønner det ikke.
nasse nøffen Skrevet 13. august 2007 #11 Skrevet 13. august 2007 det er bare noe han sier, for han vet at du selvfølgelig ikke gir fra deg omsorgen, på denne måten letter han sin egen samvittighet,,, for han "vil jo tross alt ha ungen hele tiden" .. nei, han er en umoden stakkar, patetisk og slem, mot deg og sin egen unge... tenker han ikke fremover....? han ber deg velge bort ditt barn, som så vil vokse opp uten sin mor.. nei bare lev ditt liv, å kos dere dere,,, snart vil det sikkert komme en stefar i bildet som kanskje vil adoptere barnet,,, det er hans tap, men desverre også barnet sitt... forklar barnet det når d blir gammelt nok til å forstå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå