¤ my precious ¤ Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 Er kjempe øm rundt det ene øyet og så klør det veldig. Når jeg bøyer meg ned(eller når det strømmer blod til hodet) kjennes det ut som om det presser i øyet - nesten som om jeg har fått en blåveis. Er ganske ømt når jeg kniper igjen øyet også... Kan dette høres ut som øyekatar?
Tilde med to Skrevet 13. august 2007 #3 Skrevet 13. august 2007 Katarr, ja kanskje... om du får katarr så vil det også danne seg puss i øyet og ofte blir også øyet rødt.
iznogood Skrevet 13. august 2007 #4 Skrevet 13. august 2007 Auda! Det er nok en eller annen katar, ja. Få deg en resept på øyedråper eller salve - så du ikke begynner å klø deg værre.
OsloMor Skrevet 13. august 2007 #5 Skrevet 13. august 2007 Høres helt klart ut som øyekatarr! (Har det faktisk selv akkurat nå) Gjør det vondt når du lukker øynene og føler oppe på øyeeplet og det i tillegg begynner å danne seg gelelignende partikler på øye, får du ringe legen din:-D
¤ my precious ¤ Skrevet 13. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 13. august 2007 Tusen takk, for svar! Det er litt mer væske enn vanlig, ja. Jeg har prøvd å unngå å klø da, så det er ikke nnoe sørlig rødt...Lurer på om jeg kanskje kan ha fått det fra poden, for han har hatt litt puss i det ene øyet etpar dager nå... Jeg ringer til legen i morgen tidlig :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå