Gjest Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 Jeg er lei av sex... Lei av prøving... Lei av mensen.. Lei av fortvilelse... Lei av å føle meg så tom innvendig..... Flere som er lei???
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 13. august 2007 #2 Skrevet 13. august 2007 Jeg er lei: av å vente på neste pergo-kur... av bivirkningene av pergo... av å lure på om jeg vil få EL... av skuffelsen over uteblitt EL... av å ikke føle meg som en kvinne... av å føle meg udugelig og misslykket... Skulle gitt høyrearmen min for en normal syklus...
90210 Skrevet 13. august 2007 #3 Skrevet 13. august 2007 Jeg er lei!: av prøve-sex av hele prøvinga av negative tester av mensen av syklusen av falske graviditetstegn av spontanaborter av å føle meg stygg som en gris! av å konstant føle meg misslykket av bekymringene om jeg i det hele tatt KAN bli gravid av AAAALT! Hehe det var vel en kort oppsummering tenker jeg'!
Gjest Skrevet 13. august 2007 #4 Skrevet 13. august 2007 Hørtes ut som en god beskrivelse av livet det der ja... Men du glemte: - av fortvilelsen når "alle andre" er gravide unntatt deg
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 13. august 2007 #5 Skrevet 13. august 2007 Eller fortvilelsen over at jeg er blandt de få prosentene av norske kvinner som ikke klarer å få eggløsning på egenhånd...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå