Sentralstøvsugeren Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 Tenker spesielt på Ali - innlegget.......første advarsel om det kom rundt 14 - tiden idag..... Jeg synes det er så smakløst at det fortsatt ligger ute..........
Sentralstøvsugeren Skrevet 13. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. august 2007 På krangle - men ikke svar det er du grei.....send heller en mail til vår kjære Moderator!
NoDoubt Skrevet 13. august 2007 #4 Skrevet 13. august 2007 Jeg har brukt disse sidene i 3 år og jeg kan vel telle på en hand de gangene jeg har sett noe moderator!
Sentralstøvsugeren Skrevet 13. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. august 2007 Det burde ikke vært lovlig!!!!!!!! De våkner nok fort nå skal du se.....liker vel ikke at jeg kommenterer det her på skravle.....
bente69;) Skrevet 13. august 2007 #6 Skrevet 13. august 2007 Enig med ND, moderator er en vits.... For her er det fri flyt på alt som ikke går på å tjuvreklamere..*rister oppgitt på hode*
St.Sunniva Skrevet 13. august 2007 #7 Skrevet 13. august 2007 Jeg fikk faktisk svar med en gang om et innlegg jeg mente burde slettes. Hun skrev da at hun var helt enig, og at vi ikke trengte slike som misbrukte sidene sånn.... Smakløst innlegg må jeg si....men gidder ikke svare på det.
Monajenten Skrevet 13. august 2007 #8 Skrevet 13. august 2007 De våkner ikke av dette heller. Reklamerer du for noe derimot, er innlegget slettet før du får blunket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå