stolt mor til to:) Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 da er det bare 8 dager igjen til meg, begynner å bli skikkelig lei nå, å drit sur for at hun aldri kommer.. er det flere som har det syndromet eller?? jeg har kynnere hele dagen lang å de er vonde, å tenker bare på hvor vonde de egentlige riene er... jeg GRUER meg:(
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 13. august 2007 #2 Skrevet 13. august 2007 Har 4 uker å 4 dager til terminen, men føler meg ikke akkurat lei..Men vil jo ha babyen min snart=) Men disse kynnerne blir bare vondere å vondere ja, så vet hva du snakker om;) Gruer meg ikke til fødselen, den kommer uansett, bare vondt å grue seg;)
stolt mor til to:) Skrevet 13. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. august 2007 ja veit, ingen vei tilbake nå, hihi... men håper den kommer snart, jeg har ei på 3 som kom ei uke før så hadde håpet at hun her å hadde det, men skjer ikke sånn ut nei:) får vell bare prøve og være tolmodig, hihi
♥Rime♥ Skrevet 13. august 2007 #4 Skrevet 13. august 2007 Jeg er drittlei ja!!! 4 dager til termin men går nok langt over. Har to fra før som jeg gikk 10 og 14 dager over med. Det er så vanvittig kjipt å tenke på at jeg sikkert har 3 uker igjen. Føler alle føder før meg, urettferdig, hehe!! Har prøvd de fleste kjerringråd men tror ikke noe nytter. Nå prøver jeg ett glass rødvin, bare for å få ett håp så tiden går litt raskere, er så utrolig rastløs. Vi får håpe på det beste og lykke til
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 13. august 2007 #5 Skrevet 13. august 2007 Lei?? JAAAA...... Og så utrolig spent på alle vondter!!! Har enda ikke hatt menssmerter,kynnere eller noe annet så lurer felt på hvordan det blir... Men hun kommer vel når hun vil=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå