Gå til innhold

Sykepleier vs. lagermedarbeider

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det høres sikkert dumt ut, men jeg er utdannet sykepleier og har jobbet som det i 2 år, men jeg føler ikke at det er noe for meg, så jeg er i tvil på hva jeg skal gjøre etter permisjonen. Jeg er lei av å forholde meg til pasienter og pårørende og jeg er lei av det kvinnedominerede miljøet. Mine egenskaper er at jeg er nøyaktig, effektiv, ansvarsfull og et sinnsykt ordensmenneske.

Tror dere dette kunne vært noe for meg:

Lagermedarbeider

Arbeidsoppgaver:

•Fremplukking og klargjøring av varer for utsendelse

•Holde orden på lager/diverse forefallende

Folk hadde vel fått hakeslepp hvis jeg gikk fra å være sykepleier på barneavdeling til å bli lagermedarbeider, men det viktigste er jo og trives!

Men jeg vet jo kke om dette passer for meg heller da.. Ååå, det er så vanskelig å vite!

Hva mener dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Følg hjertet ditt! Det aller viktigste er at du trives, ikke hva andre synes. Dessuten er det kanskje lettere å kombinere arbeidstiden som lagermedarbeider med småbarnsliv enn å jobbe turnus? Og med de egenskapene du lister opp må du jo være en drømmemedarbeider på et lager!

Skrevet

Med en sykepleier bakgrunn så kan du få andre jobber som er noe mere releant for utdanningen din.

Noen apotek tar inn sykepleiere. Ihvewrtfall så jobber det to sykepleiere på et av apotekene i sandefjord. eller du kan jobbe på helsehuset eller lignende.

Eller hva med å jobbe for et legemiddelfirma som salgs kosulent?

Skrevet

så godt å høre at det er flere som ikke trives som sykepleier... jeg vil også jobbe som noe annet når jeg er ferdig med perm. Men vet IKKE hva...alle spør hva jeg skal etterpå, og alle får sjokk når jeg sier jeg ikke vil jobbe som sykepleier, men litt kjipt er det jo og, siden en har tatt den utdannelsen..

Skrevet

Ja, det er jo fryktelig dumt å ha en utdannelse man ikke vil bruke..men det er ikke så godt å vite bestandig heller. Men det er nok sant som du anonym sa, at jeg kan finne noe som er litt mer relevant kanskje. Og vic81, jeg kjenner mange som ikke orker å jobbe som sykepleier lenger, en venninne av meg skal begynne i klesbutikk isteden. Så får vi se hva det blir med meg da.. Må jo komme over en ledig stilling også. Jaja, det er ennå 7 måneder til jeg skal begynne å jobbe heldigvis!

Takk for svar!

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...