Anonym bruker Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 for at dere skal ha barn?? Det har jeg..for det var ikke planlagt.. Jeg visste at han ikke var klar for å få barn enda, så vi skulle ikke prøve.. greia er at jeg har Pcos, og fikk vite at sjansen da var lik null..så vi brydde oss ikke om at det var tomt for gummi... Nå tror han at legen bare sa det, for å ha noe å si... og gleder seg ikke i det hele tatt til å bli pappa... jeg er 16 uker på vei, og håper at alt blir bra til slutt... Noen andre som har det litt på samme måten?? Klem
Buick Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 Med oss var det planlagt å få fleire, så eg har det nok ikkje slik som deg, men gi han litt tid til å venne seg til tanken så ordnar det seg nok. Han kan jo ikkje gå rundt og vere sint på deg etter den beskjeda du fekk av din doktor i allefall. Prat om det som kjem og la han vere med på det som skjer med kroppen din, så kjem vel pappafølelsen sigande snart. Lykke til! Buick
"gullet" Skrevet 14. august 2007 #3 Skrevet 14. august 2007 var ikke planlagt her heller, tok til og med angrepille... så her var ikke stemningen høy i gården.. men det var visst noe som skjedde etter UL da ble alt mer virkelig og når far fikk se junior for første gang på skjermen da ble det litt stas likevel, nå jobber han ekstra for og kjøpe inn utstyr, det hadde jeg aldri trodd... må legge til at vi har to fra før og vi har passert over i 30 årene, vi fikk førstemann da jeg var 18 år, så snart skulle det bli vår tid, nr 2 er 7 år... men noen ganger blir det ikke som planlagt.... og vi kommer til og forgude han her også når han kommer.. og så til deg ; GRATULERER MED BEBIS, det må være kjempehærlig at du er gravid når sjansene var så små... selv om du kanskje har litt blandede følelser, gled deg over underet med god samvittighet pg lykke til. Ordner seg til slutt
YumYum2 Skrevet 14. august 2007 #4 Skrevet 14. august 2007 Ja se på det som et mirakel=D kjæresten min var ikke veldi begeistra eller ivrig han heller før han fikk se bebisen på ul=)
Anonym bruker Skrevet 14. august 2007 #5 Skrevet 14. august 2007 Han fridde og sagt: Vil du gifte deg med meg og få 3 barn med meg? Jeg hadde tårer i øynene og uten å tenke meg sa jeg ja. Nå virket han ikke så begeistret allikevel, heller ikke klager han, men han bare mangler intusiasme. Vil ikke ta på magen og han synes at jeg maser når jeg ber om det:( Dette er nr. 3 forresten.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2007 #6 Skrevet 14. august 2007 Takk for svar jenter!! Ja, det er et lite mirakel som vokser inne i magen min... hadde han bare kunne sett på det på samme måten... Er redd jeg ikke får han med meg på ultralyd...da han ikke liker sykehus.. og han syns røngtenbilder og ultralyd er ekkelt... for det minner han om sykdom... Hehe.. litt av en sær mann jeg har.. men jeg elsker han høyere enn himmelen, selv om han kan være sinnsykt egoistisk i blandt... Huff...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå