Gå til innhold

9mnd kontroll idag, å mini er nå 8655g og 74cm lang!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

stor og fin gutt!!!

men de var fornøyd med rullinga, men han er ennå sein, siden han egentlig skal krabbe nå, så må til barnefysio.. mamman ble litt ittirert da barnefysioen er "bare" 7 timers biltur unna....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hæ? Sein? Barnefysio? Så kjedelig.. Min kunne nesten bare rulle da han var 9mnd, men når han nærmet seg 10, så fikk han fart på sakene. Plutselig skjedde ALT! Går ikke da. jammen godt ikke det var noen 9mnd kontroll for oss. Også 7 timers kjøring? Nei da hadde jammen jeg blitt irritert også.

Skrevet

ja, dem klage alltids på noe.. dem er jo så hysteriske...

Skrevet

Jeg har akkurat vært på 9mnd kontrollen også. Min har gått ned i vekt, veier bare 10,2 kilo nå og er 76cm.

Vi fikk ikke beskjed om hva de skal og ikke skal kunne, og er det ikke mange som ikke krabber i det hele tatt? Syns ikke det virker som en god grunn til å kjøre i 7 timer med baby...

Skrevet

Gutten min blir 9mnd. om noen få dager å han kan ikke krype.. da jeg var barn lærte jeg aldri å krype..begynte bare rett å gå da jeg var 11mnd.. syns d virker rart at dem reagerte sånn på d.. kjenner flere med bebiser på 9mdn som ikke kan krype..

Skrevet

eg mene det kommer når det skal komme. å stresse ikke med det. bare dem som stresse så fælt...

Skrevet

Kan ikke du nekte? Ikke gøy å kjøre i 7 timer med baby hvis det ikke er nødvendig. Min er bare 5 uker men det virker på de andre her at det er helt normalt at han ikke krabber når han er 9mnd.

Skrevet

for å være helt ærlig, så trur eg det er noe dem skjuler, som dem vet, men ikke har sagt til oss....

det må jo være det!! ellers vilel det ikek vært så nøye siden han nå rulle, så!

Skrevet

Vi var også på 9 mnd kontroll i dag. Snuppa var 7845 g og 72,5 cm. Ho krabber da heller ikke, bare åler seg, fikk bare fine kommentarer!

Skrevet

Jeg ville ringt til den barnefysioen, jeg. Og hørt om han/hun synes det er lurt at du skal kjøre så langt med småtten, eller om det er bedre å vente og se det an litt til. Eventuelt har han/hun kanskje noen "treningstips" du kan prøve ut på småen, som du kan få over telefon? Det er jo akkurat sånne ting (barn som sitter lenge i bil osv) sånne barnefysioer vet masse om :)

Skrevet

Min kunne heller ikke krabbe da han var 9mnd. Begynte nå da han var 10mnd.

Han er stor han også. 77cm og 12,7kg på 10mnd kontrollen.

HS har hele tiden sagt at det at han er så stor gjlr han litt senere. Mye tyngre for store å bevege seg. :)

Skrevet

Ojjj.. Mini her er snart 6 mnd og veier 8100 ca.. stor jente jeg har vist:)

Skrevet

Lukas var 10030 og 75 på 9 mnd kontrollen :-)

Han gikk atmed bordet der da :-) Skryte, skryte, neida. Helsesøster var veldig fornøyd vartfall :-p

Skrevet

Småen var 8960 på 3mnd kontrollen. :D

Kun mm...

Skrevet

til kanutten og småen:)

Han var stor... Hvor stor var han når han ble født da? Ble nyskjerrig jeg.. hehe

Skrevet

53cm og 3870... Ikke noe rund i det hele tatt. Vekta "tok av" da han nærmet seg 6uker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...