Gå til innhold

Litt hjelp til et navn?????????????


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har ei Ingeborg Celine og no kommer det nok ei Oda men ka mellomnavn skal vi velge? Alle dei andre tre har dobblenavn.... Vil ha et "gammelt" navn som passer til Ingeborg....................

 

Kandere hjelpe meg? Forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oda Magdalena

 

Oda Ingrid

 

Oda Mathilde

 

Oda Sofie

 

Oda Margrethe

 

Oda Louise

 

 

Gamle navn som fint j\kan brukes den dag idag! :D

Skrevet

Takk for gode forslag ....Men noen fler?????????????????????

Skrevet

Oda Kristine

 

Oda Sofie

Skrevet

Oda Cecilie

 

Oda Kathrine

 

 

Skrevet

oda marie...

Skrevet

takk men dei to føler eg er litt opptatt....... Tenker litt på Oda Johanna/e ka ending passer best?

Skrevet

oda johanne hørtes best ut

Skrevet

ok, Oda Johanne det var vell det eg følte var best og. Oda Marie var liksomdet navnet han slengte ut som et forslag og nesten tok det for gitt at det sku bli slik.... er litt barnslig kanskje men akkurrat derfor skal det IKKJE bli det.

 

Oda Johanne, Oda Mathilde,Oda Elise ååååådet var et til eg likte bar somfår bli foreslått fra mi side da

Skrevet

og Oda Louise var det

Skrevet

oda marie klang bedre:o)enig med mannen der

Skrevet

MEN han får det ikkje akkurat slik han vil!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Desuten er forrige jente oppattkalt etter han, faren hans og oldemora hans. Og Marie er et navn fra hans side det og....................Hele Oda navnet var hans forslag

Skrevet

Jeg likte ikke Oda Marie i det hele tatt!!

Derimot synes jeg Oda Johanne var veldig fint:)

Skrevet

Søstra mi heter Oda Erika:)

Skrevet

Hva med Oda Helen(e) da? :)

Skrevet

Oda johanne passer best....synes jeg...

 

Oda Tobine

Oda Mari

 

Skrevet

Moro med navn :)

Hva med:

 

Oda Mathea

Oda Agnete

Oda Amalie

Oda Sofie

Skrevet

Oda Pauline

Oda Fredrikke

Oda Kamilla

Oda Regine

Oda Margrete

Skrevet

Tusen takk for mange gode forslag :)

Skrevet

Må le litt til det forslaget.... kjempe fint navn men det blir oppattkalling av min tante..... ho hadde vel blitt kjempestolt men. Ho er gift med bror til far min... Men dere er KJEMPEFLINKE til å hjelpe meg da

Skrevet

Jeg kjenner ei som heter Oda Johanne Katharina ;) Søsteren hennes heter Karen Mathilde Julie. Slå den du.. hehe

 

Men Oda Johanne synes jeg er fint =)

Skrevet

Litt bale med tre navn syntes no eg da... då klarer enb ikkje å besteme seg....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...