Bea har snart 4 barn? Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 Vi har ei Ingeborg Celine og no kommer det nok ei Oda men ka mellomnavn skal vi velge? Alle dei andre tre har dobblenavn.... Vil ha et "gammelt" navn som passer til Ingeborg.................... Kandere hjelpe meg? Forslag?
Trultemora er presseklar!! Skrevet 13. august 2007 #2 Skrevet 13. august 2007 Oda Magdalena Oda Ingrid Oda Mathilde Oda Sofie Oda Margrethe Oda Louise Gamle navn som fint j\kan brukes den dag idag!
Bea har snart 4 barn? Skrevet 13. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. august 2007 Takk for gode forslag ....Men noen fler?????????????????????
Bea har snart 4 barn? Skrevet 13. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 13. august 2007 takk men dei to føler eg er litt opptatt....... Tenker litt på Oda Johanna/e ka ending passer best?
Bea har snart 4 barn? Skrevet 13. august 2007 Forfatter #10 Skrevet 13. august 2007 ok, Oda Johanne det var vell det eg følte var best og. Oda Marie var liksomdet navnet han slengte ut som et forslag og nesten tok det for gitt at det sku bli slik.... er litt barnslig kanskje men akkurrat derfor skal det IKKJE bli det. Oda Johanne, Oda Mathilde,Oda Elise ååååådet var et til eg likte bar somfår bli foreslått fra mi side da
Bea har snart 4 barn? Skrevet 13. august 2007 Forfatter #11 Skrevet 13. august 2007 og Oda Louise var det
prøvekluten+3små Skrevet 13. august 2007 #12 Skrevet 13. august 2007 oda marie klang bedre:o)enig med mannen der
Bea har snart 4 barn? Skrevet 13. august 2007 Forfatter #13 Skrevet 13. august 2007 MEN han får det ikkje akkurat slik han vil!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Desuten er forrige jente oppattkalt etter han, faren hans og oldemora hans. Og Marie er et navn fra hans side det og....................Hele Oda navnet var hans forslag
<3 Vila & Lille <3 Skrevet 13. august 2007 #14 Skrevet 13. august 2007 Jeg likte ikke Oda Marie i det hele tatt!! Derimot synes jeg Oda Johanne var veldig fint:)
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 14. august 2007 #16 Skrevet 14. august 2007 Hva med Oda Helen(e) da?
theafranord Skrevet 14. august 2007 #17 Skrevet 14. august 2007 Oda johanne passer best....synes jeg... Oda Tobine Oda Mari
raia81 ♂2008 + spire 2010 Skrevet 14. august 2007 #18 Skrevet 14. august 2007 Moro med navn Hva med: Oda Mathea Oda Agnete Oda Amalie Oda Sofie
lotta72 har fått Anders Skrevet 14. august 2007 #19 Skrevet 14. august 2007 Oda Pauline Oda Fredrikke Oda Kamilla Oda Regine Oda Margrete
Bea har snart 4 barn? Skrevet 14. august 2007 Forfatter #20 Skrevet 14. august 2007 Tusen takk for mange gode forslag
Bea har snart 4 barn? Skrevet 14. august 2007 Forfatter #23 Skrevet 14. august 2007 Må le litt til det forslaget.... kjempe fint navn men det blir oppattkalling av min tante..... ho hadde vel blitt kjempestolt men. Ho er gift med bror til far min... Men dere er KJEMPEFLINKE til å hjelpe meg da
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 14. august 2007 #24 Skrevet 14. august 2007 Jeg kjenner ei som heter Oda Johanne Katharina Søsteren hennes heter Karen Mathilde Julie. Slå den du.. hehe Men Oda Johanne synes jeg er fint =)
Bea har snart 4 barn? Skrevet 14. august 2007 Forfatter #25 Skrevet 14. august 2007 Litt bale med tre navn syntes no eg da... då klarer enb ikkje å besteme seg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå