værærli.no Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 noen smarte triks man kan spise for å minke? Mat som man ellers har hjemme. Vet at kanel hjelper, men andre?
Sånn kan det gå Skrevet 13. august 2007 #2 Skrevet 13. august 2007 Spis lite karbohydrater og rør mer på deg slik at du forbrenner sukkeret.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 13. august 2007 #3 Skrevet 13. august 2007 Glad i godteri? Ikke spis sjokolade eller potetgull. Popcorn og nøtter er bedre.
værærli.no Skrevet 13. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. august 2007 mmmmmmmmm jahhhh godteri er digg, men ikke så mye. Er 33 uker på vei og fått svangerskapsdia:-( måler bl.sukker 3 ganger daglig og ligger på 5,2-8,4 nå siden jeg har kuttet ut mye sukker i pålegg bl.a. Drikker ikke brus, veldig sjelden isåfall. Men akk....hadde pasta idag og da økte bl.sukkeret ja. Ja, nå må jeg ta meg et glass vann;-) Takker for svar
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 13. august 2007 #5 Skrevet 13. august 2007 Uffda, så kjedelig! Selv har broren min det. Og da begynte vi med popcorn på lør.kveldene:) Og pepsi max istedenfor cola. 5.2 er ikke så verst!=) Har opplevd broren min få føling. Første gangen da vi ikke visste det. AT han hadde dia. Og han lå bare slapt på sofaen, hadde vi kommet en dag senere til legen ville han dødd. Skummelt me dia 1. Andre gangen ble han borte og var et h*** leven for å vekke han igjen, men klarte det. Er skremmende!!! Man kan lage kaker uten sukker, altså dia.sukker. Alternativ.. Men søk på diabetes, så finner du diabetes forbundet. Er ikke sikker på ladr dit. Da får du tips og råd!=) Lykke til! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå