Gå til innhold

Blodsukker å sånn........


Anbefalte innlegg

Skrevet

noen smarte triks man kan spise for å minke?

Mat som man ellers har hjemme. Vet at kanel hjelper, men andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spis lite karbohydrater og rør mer på deg slik at du forbrenner sukkeret.

Skrevet

Glad i godteri?

Ikke spis sjokolade eller potetgull.

Popcorn og nøtter er bedre.

Skrevet

mmmmmmmmm jahhhh godteri er digg, men ikke så mye. Er 33 uker på vei og fått svangerskapsdia:-( måler bl.sukker 3 ganger daglig og ligger på 5,2-8,4 nå siden jeg har kuttet ut mye sukker i pålegg bl.a. Drikker ikke brus, veldig sjelden isåfall. Men akk....hadde pasta idag og da økte bl.sukkeret ja.

Ja, nå må jeg ta meg et glass vann;-) Takker for svar

 

Skrevet

Uffda, så kjedelig!:(

 

Selv har broren min det.

Og da begynte vi med popcorn på lør.kveldene:)

Og pepsi max istedenfor cola.

 

5.2 er ikke så verst!=)

Har opplevd broren min få føling.

Første gangen da vi ikke visste det. AT han hadde dia. Og han lå bare slapt på sofaen, hadde vi kommet en dag senere til legen ville han dødd. Skummelt me dia 1.

Andre gangen ble han borte og var et h*** leven for å vekke han igjen, men klarte det.

Er skremmende!!!

 

Man kan lage kaker uten sukker, altså dia.sukker.

Alternativ..

 

Men søk på diabetes, så finner du diabetes forbundet. Er ikke sikker på ladr dit.

Da får du tips og råd!=)

 

Lykke til! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...