*teresa* Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 Jeg går ut i permisjon den 15 aug. og sendte søknad om foreldrepenger for 1-2 mnd siden, mne enda ikke fått svar på den. Bør jeg ringe å sjekke eller kan det være ferietiden som forsinker tilbakemelding fra nav??
Pepsimaximusa *mammatil2* Skrevet 13. august 2007 #2 Skrevet 13. august 2007 Det drøyde ganske lenge hos meg også, derfor ringte jeg ned og sjekka! Grunnen til at det hadde drøyd var at de ikke hadde mottatt lønns-og skatteopplysninger fra jobben min, så jeg måtte purre på de.. Hadde nok ringt og sjekka var jeg deg..
stolt mor til to:) Skrevet 13. august 2007 #3 Skrevet 13. august 2007 trygdekontoret mitt hadde heller ikke mottat de opplysningene fra jobben min så derfor hadde ikke jeg fått det så mått ringe og purre på jobben for at de skulle sende det til trygdekontoret. ring og sjekke du for sikkerhets skyld... ps: trygdekontorene er veldig flinke til og "rote" bort papirer også.
Gjest Skrevet 13. august 2007 #4 Skrevet 13. august 2007 Så du sendte om 2 dager altså? hehe bare MÅTTE! fytti så teit jeg er i dag... =P (du skrev 15 august)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå