Gjest Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 Med alt det innebærer av gråtende barn, leker overalt, sjokade i håret og ja,,,, Så fort går det. Ut av situasjonen med kafèliv, holde i hånda, snuse inn lukta fra superdupermannen uten at det kryr av unger rundt. Vi har hatt det veldig godt på tur. Tenk, jeg har lest 2 bøker. Sol, strand, bading og tulling i bølger. Sene kvelder i en fransk bakgård med naboer som skratter og ler, bikkjer som gneldrer og sirisser som bråker. Nå er det barnehagestart og skolestart. Jobben slukte mannen så fort han landet. Og jeg..... er glad for å være hjemme. Nå skal jeg kose meg med de siste innleggene, men tar gjerne i mot en kort oppsummering av hva som har skjedd. ( Lat, vet det....)
Karomamma Skrevet 13. august 2007 #2 Skrevet 13. august 2007 Velkommen til hverdagen Høres bare helt herlig ut med salt og vind i håret... og kjæresten ved siden av seg uten at noen drar i buksebenet... Sukk... Det hadde gått bra med den minste, antar jeg?
Plutseliten :) Skrevet 13. august 2007 #3 Skrevet 13. august 2007 Velkommen hjem! Så flott å høre at dere har hatt en fin og avslappende ferie
Maud Skrevet 14. august 2007 #4 Skrevet 14. august 2007 Velkommen tilbake. Godt å høre at dere har kost dere, det er dere vel unt! Det er rart med det, hverdagen kommer fort, men den er jo deilig også da :-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 14. august 2007 #5 Skrevet 14. august 2007 Velkommen heimat:-) Herlig med tur - herlig å være hjemme igjen også;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå