Gå til innhold

Da var vi tilbake i hverdagen


Anbefalte innlegg

Skrevet

Med alt det innebærer av gråtende barn, leker overalt, sjokade i håret og ja,,,,

 

Så fort går det. Ut av situasjonen med kafèliv, holde i hånda, snuse inn lukta fra superdupermannen uten at det kryr av unger rundt. Vi har hatt det veldig godt på tur. Tenk, jeg har lest 2 bøker. Sol, strand, bading og tulling i bølger. Sene kvelder i en fransk bakgård med naboer som skratter og ler, bikkjer som gneldrer og sirisser som bråker.

 

Nå er det barnehagestart og skolestart. Jobben slukte mannen så fort han landet. Og jeg..... er glad for å være hjemme.

 

Nå skal jeg kose meg med de siste innleggene, men tar gjerne i mot en kort oppsummering av hva som har skjedd. ( Lat, vet det....)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen til hverdagen :)

Høres bare helt herlig ut med salt og vind i håret... og kjæresten ved siden av seg uten at noen drar i buksebenet... Sukk...

 

Det hadde gått bra med den minste, antar jeg?

Skrevet

Velkommen hjem!

Så flott å høre at dere har hatt en fin og avslappende ferie :)

 

Skrevet

Velkommen tilbake. Godt å høre at dere har kost dere, det er dere vel unt! Det er rart med det, hverdagen kommer fort, men den er jo deilig også da :-)

Skrevet

Velkommen heimat:-)

Herlig med tur - herlig å være hjemme igjen også;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...