Vrimle Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 husker bare litt av den: Babe babe, why can't we just stay together..yeyeye.. Det er er dame som synger..
Gulosten™ Skrevet 13. august 2007 #3 Skrevet 13. august 2007 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ nå fikk jeg den på hjernen da!!! GUUUUD, jeg husker ikke hva den heter dahh....
Vrimle Skrevet 13. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. august 2007 Tusen takk, du er en knupp! Heheh, må ha den til party;)
Gulosten™ Skrevet 13. august 2007 #5 Skrevet 13. august 2007 http://www.youtube.com/watch?v=HQRyCuhMFOc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå