Gjest Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 Er i uke 25, og har hatt mer kynnere enn jeg kan huske var vanlig første gang. Er det noen som har opplevd å få kraftige kynnere ved høyt stressnivå, evt. blitt satt under ekstra vurdering pga dette?
Bea har snart 4 barn? Skrevet 13. august 2007 #2 Skrevet 13. august 2007 Viss eg stresser kommer kynnerene oftere sånn for eks om eg går veldig fort..... ingen skjekk på det da
Ginger-mor Skrevet 13. august 2007 #3 Skrevet 13. august 2007 Jeg får ofte mye kynnere på kvelden etter en stress-dag. Da kommer de hyppig hele kvelden, ennå jeg sitter nede og hviler. Litt slitsomt. Har bare tenkt at det må være vanlig, så jeg har gjort noe med det.
Gjest Skrevet 13. august 2007 #4 Skrevet 13. august 2007 Ja, det hadde jeg også sist, husker jeg prøvde å rekke bussen en gang, måtte kroke meg sammen for hver femte meter, hehe. Nå tenkte jeg mer på stress som psykisk stress, sånn når man bekymrer seg, eller er anspent, at det kan gi mer kynnere? Er ikke så god å forklare, hehe..
Gjest Skrevet 13. august 2007 #5 Skrevet 13. august 2007 Ja jeg får ved både fysisk og psykisk stress eller om jeg blir veldig sint....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå