Dronningen! Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 Jeg er så lei alt hysteriet rundt kropp..... Tynn, lang, kort, tykk, små pupper, store pupper, stor rompe, liten rompe, tykke lår, tynn lår, strekkmerker, appelsinhud, kviser, barnerompeansikt, tykt hår, hårtap, små føtter, pailabber osv, osv, osv.... Bare et bittelite hjertesukk fra meg!
PopUp Skrevet 13. august 2007 #2 Skrevet 13. august 2007 Spiser sjokolade jeg, fungerer kjempebra ;o)
Süsse Skrevet 13. august 2007 #4 Skrevet 13. august 2007 Det legger seg bare rundt magen. Vi maa ha noe som gaar helt ned til leggene, ikke sant M1g?
våken_om_natta Skrevet 13. august 2007 #5 Skrevet 13. august 2007 Spiser sjokolade jeg også. Funker IKKE på meg:-(
Dronningen! Skrevet 13. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 13. august 2007 Det hjelper ikke for meg. Jeg har gått på Afinutrin og weightgainer..... Legger på meg og raser ned igjen! Også blir jeg så lei når 40 % av innleggene her i perioder er om slankepiller, sykehusdietter og andre vidunderkurer. Jeg vil også ha en vidunderkur....
Mrs. Bouquet Skrevet 13. august 2007 #7 Skrevet 13. august 2007 Skulle jeg hatt behov for å legge på meg hadde jeg spist brød, poteter og ris igjen. Hadde est så mye ut at jëg ikke hadde komt meg gjennom dørene.
Dronningen! Skrevet 13. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 13. august 2007 Ja det må vi - en god ide er å alltid gå i høye sko, da får man litt mer muskler.... Men også vondt i ryggen:o(
Dronningen! Skrevet 13. august 2007 Forfatter #10 Skrevet 13. august 2007 Ekstremt! Finnes det en knapp for å stoppe det litt? Skru ned farten liksom:o)
PopUp Skrevet 13. august 2007 #11 Skrevet 13. august 2007 Har det selv jeg... Har alltid vært tynn og slet mye med det da jeg var yngre. Veide 49 kg før jeg ble gravid. Nå er det 5 mnd siden fødsel og jeg har fortsatt 7-8 kg til "før-vekten", de ligger rundt magen... Så tror det er sant som noen sier over her at sjokoladen legger seg rundt magen (går jo nesten en hel plate om dagen o- Men karbohydrater skal vel hjelpe litt tror jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå