Blue Lady Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 Snuppa er bare en uke og jeg har masse spreng, enda hun spiser godt. Har snakket med flere og alle sier det er vanlig i starten, men hvor lenge varer det?
lille je Skrevet 13. august 2007 #2 Skrevet 13. august 2007 Tror det begynte å gå seg til etter en ukes tid, faktisk...
Gjest Skrevet 13. august 2007 #3 Skrevet 13. august 2007 Jeg hadde spreng så og si hele tiden og jeg ammet i 3 mnd
Blue Lady Skrevet 13. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. august 2007 åjda... Håper det gir seg snart for min del, det er vondt!
LINDA*** Skrevet 13. august 2007 #5 Skrevet 13. august 2007 Prøv å pumpe deg når du kjenner det sprenger som verst. Lagre melken enten i kjøleskapet eller fryseren. Du får helt sikkert brukt for det seinere om du fryser det ned:)
Blue Lady Skrevet 13. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 13. august 2007 BLir det ikke for lite til babyen da? når hun skal ammes mener jeg
Go`mamma`n... Skrevet 13. august 2007 #7 Skrevet 13. august 2007 Bare pump til sprengen er borte, ikke pump deg tom:-)
LINDA*** Skrevet 13. august 2007 #8 Skrevet 13. august 2007 Når kjenner du melkespreng da? Hvor ofte ammer du? Skal babyen spise så legg h*n til puppen,og vil h*n ha mer, så gi det du har pumpet på flaske. Et annet tips: gå inn p åammedebatten. Der er de MYE flinkere enn meg til å svare;)
Gjest Skrevet 13. august 2007 #9 Skrevet 13. august 2007 Jeg husker det var den første uka som var værst, så ble det gradvis bedre. Etter tre måneder har jeg nesten aldri hatt spreng Jeg pumpet i starten sånn at jeg ikke lengre hadde spreng og ga det til knøttet med kopp (han brukte fire mnd på å forstå tåteflaske).
Jeenie Skrevet 13. august 2007 #10 Skrevet 13. august 2007 Junior her blir 3 uker i morgen, og jeg har fortsatt spreng på natta... På dagen er det ikke så ille... Jeg pumper avogtil når sprengen er så ille jeg ikke får sove skikkelig... Putter melka i frysen, kjekt å ha om pappan må være barnevakt en gang eller noe sånt... Men om du pumper til du ikke klarer å få ut mer, så er der fortsatt melk i puppen, babyer har bedre utdrivingsrefleks enn pumpa, så ikke vær redd for det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå