bøllefrø med septemberbeibi Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 Hvordan kjennes dette ut? Har sett flere som snakker om nedpress, men vet ikke helt hva det er og hvordan det føles. Har alle det?
~Vimsemor~ Skrevet 13. august 2007 #2 Skrevet 13. august 2007 Jeg har ikke merket dette mine to første svangerskap. Men det var bare førstemann som festet hodet. Men det var JM den gang som fortalte at hodet var festet; jeg hadde ikke merket noen ting.
ikkeakkurattattpåklattfødeklar Skrevet 13. august 2007 #3 Skrevet 13. august 2007 Hos meg føles det ut som om ungen er på vei ut. At det presser ned mot bekkenet. Er dårlig til å forklare, men det er nå sånn jeg føler det ihvertfall.
bøllefrø med septemberbeibi Skrevet 13. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. august 2007 Er dette til tider veldig vondt? og da kanskje ett tegn på at hodet holder på å feste seg?
ikkeakkurattattpåklattfødeklar Skrevet 13. august 2007 #5 Skrevet 13. august 2007 Jeg vil ikke si vondt, men ubehagelig. Tror ikke det har noe med at hode fester seg. Fordi jeg har hatt det noen ganger nå og vært på ul. etterpå og hode her er iallefall ikke festet. Men det er hos meg, hos deg kan det være at hode holder på å feste seg=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå