Erisa* Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 Er du her? Har ikke hørt fra deg på lenge! Gratulerer med ny spire! Går det bra med deg? Hvor langt er du på vei nå? Jeg er 17+3 nå
Stratos med 3 barn Skrevet 13. august 2007 #2 Skrevet 13. august 2007 Jeg er her! Jobber om dagen og greier, så blir litt liten tid til å dibbe Er i uke 25 nå. Går da fremover med oss begge ser jeg
Erisa* Skrevet 13. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. august 2007 Har du kommet så langt, altså! Wow:) Tror jeg husker deg fra 1.trimester før jeg hadde SA i februar, kan det stemme?
Stratos med 3 barn Skrevet 13. august 2007 #5 Skrevet 13. august 2007 Trist med SA!!! Nope! Stemmer nok ikke det tror jeg.... Her inne har jeg ikke vært noe særlig under dette svangerskapet, men er litt på dib. Er så utrolig dårlig på å huske nick jeg forstår du, så jeg turte ikke å si det i sta, men det er veldig mulig du blander meg med en annen....!
Erisa* Skrevet 13. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 13. august 2007 Tror det jeg også. Tror det er en som heter stratosen, nemlig:) For jeg trodde hun hadde mistet, og var litt overrasket over å se henne her:) Sånn kan det gå Ikke så greit med like sjokolade-nick!
Stratos med 3 barn Skrevet 13. august 2007 #7 Skrevet 13. august 2007 Er det en som heter det også? Ja ikke rart at jeg får mange kommentarer jeg ikke fatter noe av innimellom da ))) Men alt i orden, jeg tar ofte feil selv. Lykke til med svangerskapet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå