snuppelure 74 Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 Hei på deg Hadde ikke fått med meg at du skulle ha en til jeg... Så koslig da ) Gratulerer kjempe masse ) Når har du termin ?
Knætta & Gutteknøtt+Jenteknøtt Skrevet 13. august 2007 #3 Skrevet 13. august 2007 Heihei Snuppelure! =0) Takk for det! Ligger vel litt forran deg jeg, har termin 25 desember. Dvs menstermin er ikke før 1.januar da.... Henger vel mest inne på BiM for tiden da, men er jo her inne og leser litt. Begrenset med tid med med full jobb og en aktiv kar på 18 mnd, men får meg en time eller to på nettet på kveldstid =0) Hvordan går det med deg da? Når har du termin igjen?
snuppelure 74 Skrevet 13. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. august 2007 Hmmmm skal se vi føder likt Jeg har termin 5 Januar ) Ja jeg vet godt hvordan det er med en på 18 mnd rundt bena ;o) Men jeg er sykemeldt p.g.a bekkenet (sliter veldig) så blir nok sykmeldt frem til termin... Men bortsett fra bekkenet så er jeg jo i super fin form da )
Knætta & Gutteknøtt+Jenteknøtt Skrevet 13. august 2007 #5 Skrevet 13. august 2007 Å så kjipt å være plaget med bekkenet da! Var sykemeldt stort sett hele forrige svangerskap gr bl (og kvalme de første ukene), men denne gangen har bekkenet holdt seg bra så langt! *bankibordet* Har vært mye kvalm, helt frem til nå for et par uker siden, men har klart å jobbe 100% likevel da, så er fornøyd med det=0) Har satt meg som delmål å være i jobb ut september i allefall, og alt utover det er en bonus! Hehe ja skal se vi føder samtidig! Vært morro det! Får håpe bekkenet ditt stabiliserer seg litt nå da, at du i allefall ikke blir nå mye verre enn du allerede er. Må ta vare på deg selv vet du! Meen kan skjønne det er vanskelig med ei aktiv pie hjemme også da. De krever jo litt de vi har fra før av, ikke sant?! =)
Knætta & Gutteknøtt+Jenteknøtt Skrevet 13. august 2007 #6 Skrevet 13. august 2007 Vet dere hva dere får, forresten? JM trodde jente her, men var usikker så ho sa vi ikke måtte stole 100% på det.. Morro med en av hver, men praktisk med en gutt til da, så sånn sett spiller det ingen rolle om det blir gutt eller jente denne gangen. Meen er så nysgjerrig at jeg bare MÅÅ vite *hihi*=0)
snuppelure 74 Skrevet 13. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 13. august 2007 Ja det er sikkert å visst at de gjør ) Så flink du er som har jobba fullt hele tida ) Har vært sykemeldt hele tida jeg da, først var jeg kjempe kvalm, trøtt, og helt tom for energi og allerede uke 7 fikk jeg bekkenløsning Det er et helvete, men gud å det er verdt det også da ;o)
Knætta & Gutteknøtt+Jenteknøtt Skrevet 13. august 2007 #8 Skrevet 13. august 2007 Huff skjønner hvordan du har det/har hatt det. Med Knøttet var jeg sykemeldt selv fra uke 8 frem til fødsel... Er derfor jeg er litt stolt av meg selv denne gangen, har hatt bare 1 sykedag siden jeg ble gravid, så er kjempefornøyd! Men det har nok litt med at jeg starta i ny jobb rundt den tiden jeg testa positivt, så jeg har nok pressa meg litt ekstra grunnet det da. Men heldigvis er formen fin nå da! Og ja, det er jo helt klart verdt det til slutt, selv om det er pyton når det står på!
snuppelure 74 Skrevet 13. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 13. august 2007 Ja man presser seg vel gjerne litt ekstra i starten ved ny jobb. Men flink er du hvertfall og så utrolig bra at du har sluppet unna bekken plager denne gangen ) Vi var på ul forrige mandag, men det var utrolig dårlig avbilding p.g.a forran liggende morkake + at jeg er litt godt polstra på magen ;o) hihihi Hun kunne ikke se ryggmargen/ryggraden en gang, men trodde det var en liten gutt ;o) har fått ny ul i september, p.g.a så dårlig avbilding så vi skulle ta det med en klype salt frem til da, men jeg tror nok det stemmer at det er en gutt ;o) Men som du sier så har vi en stoooor garderobe som gjerne kunne vært brukt omigjen ) Å vi blir like glade uansett hva det er da )
Knætta & Gutteknøtt+Jenteknøtt Skrevet 13. august 2007 #10 Skrevet 13. august 2007 Hehe har litt ekstra polstring på magen denne gangen jeg også *kremt* men har morkaka mot ryggen denne gangen da. Men fikk likevel ikke så bra "innsyn" vi heller siden jeg har arr etter ks som lå rett over babyen og skjerma for.. Skal også på ny ul om 2 uker, så får vi kanskje bekrefta/avkrefta kjønnet da. Men har hatt en sterk guttefølelse hele tiden, så kaller fortsatt babyen i magen for *han* jeg ;0) Er jo uansett alltid kjekt med en ekstra ultralyd eller to.. Betryggende å se at alt står bra til der inne =0) Nå tror jeg jeg må komme meg i seng jeg. Knøttet er en morgenfugl han.. Vi får holde kontakta da, litt oppdateringer etter ul og sånn! Klem
snuppelure 74 Skrevet 13. august 2007 Forfatter #11 Skrevet 13. august 2007 Må komme meg i seng jeg også ) Ja ikke dumt med litt ekstra ultralyd, veldig betryggende ) Ja vi får holde hverandre litt oppdatert ) God natt og sov godt )
Knætta & Gutteknøtt+Jenteknøtt Skrevet 13. august 2007 #12 Skrevet 13. august 2007 Natti natt! Sov godt! =0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå