Gå til innhold

Hva har dere i stellevesken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

3 bleier, 1 flannelslaken (lite), 1 gulpeklut, solbriller til bebis, solbriller til meg, smokker, biteting, gnageting, bamse/vognrangle/leke, bilnøkkel, husnøkler, mobil, våtservietter, kortmappe, drikkeflaske til meg, ammeinnlegg (ekstra), sminkepung med diverse oppi, håndkrem, et par sokker og en body, evt. ei bukse også. Og lue. Jadda! OG solkrem;)

Litt fullt gitt... hehe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

...og selvsagt stellekrem!!!

Skrevet

Pakker bagen når jeg skal bort og etter hvor lenge.

Blir som oftest en bleie, klut og et lite håndkle + salve.

Mobil og lommebok.

Nøkler har jeg rundt halsen.

Og en flaske melk eller vann til han.

Det var alt. ;)

Skrevet

Ikke mye.. brukte den for føste gang i dag.

Bleier, lite håndkle, body og sparkebukse, vaskekluter, brystskjold

Og mine ting: pengbok, mobil, nøkler og lipsyl

Skrevet

Tuppa er så stor nå så det er ikke så mye :) noen bleier, våtservietter, en kopp juice, smekke, noe små gnoms og kanskje et ekstra skift :)

Skrevet

Her er det slik at hvis jeg IKKE har stelleveska med, tisser poden gjennom eller bæsjer 3 ganger på rad, så her er den stappfull til enhver tid selv om han er 16 mnd:-)

3 bleier, våtservietter, vaskeklut, smekke, ekstra skift (innerst til ytterst), solhatt, solkrem, salve, fruktmos, middagsglass, drikkekopp, skje, bok, kleenex, boks med kjeks eller lignende. I tillegg har ikke jeg veske lenger, så dermed ligger det lommebok, nøkler, fotoapparat, leppestift, lypsyl, telefon...og sikkert annet lommerusk. I det hele tatt; alt som skal kunne behøves i løpet av en dag:-O

Skrevet

I det ene rommet er det våtservietter, bleier, lite håndkle, hundeposer til bæsjebleier, body, sokker og bukse (altså bare ting til skifting)

I det midterste rommet (med glidelås) er det sånne småting; solkrem, til oss begge, zinksalve, sånn til å smøre gommene med, solbriller

I det tredje rommet er det; smekke, 2 gulpekluter, grøtpulver og melkepulver, vannflaske til begge, evt middagsglass

I ytterrommet; leker, lommebok, mobil, nøkler, helsekort, babysvømmingkort,

Jenta liker system som dere skjønner! blir "litt" irritert når mannen min bare trøkker alt nedi! Finner jo ingenting! Hehe! Får vel tåle det.

Skrevet

bleier, våtservietter, ett fult kleskift, en topp til meg i tilfelle lekasje,stellekrem, stellematte og engangstellematter, penn og papir om det er noe jeg MÅ huske så kan jeg skrive det ned (ammetåke)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...