Enliiitentil? Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 3 bleier, 1 flannelslaken (lite), 1 gulpeklut, solbriller til bebis, solbriller til meg, smokker, biteting, gnageting, bamse/vognrangle/leke, bilnøkkel, husnøkler, mobil, våtservietter, kortmappe, drikkeflaske til meg, ammeinnlegg (ekstra), sminkepung med diverse oppi, håndkrem, et par sokker og en body, evt. ei bukse også. Og lue. Jadda! OG solkrem;) Litt fullt gitt... hehe...
Enliiitentil? Skrevet 13. august 2007 Forfatter #2 Skrevet 13. august 2007 ...og selvsagt stellekrem!!!
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 13. august 2007 #3 Skrevet 13. august 2007 Pakker bagen når jeg skal bort og etter hvor lenge. Blir som oftest en bleie, klut og et lite håndkle + salve. Mobil og lommebok. Nøkler har jeg rundt halsen. Og en flaske melk eller vann til han. Det var alt.
Blue Lady Skrevet 13. august 2007 #4 Skrevet 13. august 2007 Ikke mye.. brukte den for føste gang i dag. Bleier, lite håndkle, body og sparkebukse, vaskekluter, brystskjold Og mine ting: pengbok, mobil, nøkler og lipsyl
Gjest Skrevet 13. august 2007 #5 Skrevet 13. august 2007 Tuppa er så stor nå så det er ikke så mye noen bleier, våtservietter, en kopp juice, smekke, noe små gnoms og kanskje et ekstra skift
Sololight Skrevet 13. august 2007 #6 Skrevet 13. august 2007 Her er det slik at hvis jeg IKKE har stelleveska med, tisser poden gjennom eller bæsjer 3 ganger på rad, så her er den stappfull til enhver tid selv om han er 16 mnd:-) 3 bleier, våtservietter, vaskeklut, smekke, ekstra skift (innerst til ytterst), solhatt, solkrem, salve, fruktmos, middagsglass, drikkekopp, skje, bok, kleenex, boks med kjeks eller lignende. I tillegg har ikke jeg veske lenger, så dermed ligger det lommebok, nøkler, fotoapparat, leppestift, lypsyl, telefon...og sikkert annet lommerusk. I det hele tatt; alt som skal kunne behøves i løpet av en dag:-O
INGRID-17/2 Skrevet 13. august 2007 #7 Skrevet 13. august 2007 I det ene rommet er det våtservietter, bleier, lite håndkle, hundeposer til bæsjebleier, body, sokker og bukse (altså bare ting til skifting) I det midterste rommet (med glidelås) er det sånne småting; solkrem, til oss begge, zinksalve, sånn til å smøre gommene med, solbriller I det tredje rommet er det; smekke, 2 gulpekluter, grøtpulver og melkepulver, vannflaske til begge, evt middagsglass I ytterrommet; leker, lommebok, mobil, nøkler, helsekort, babysvømmingkort, Jenta liker system som dere skjønner! blir "litt" irritert når mannen min bare trøkker alt nedi! Finner jo ingenting! Hehe! Får vel tåle det.
Jeenie Skrevet 13. august 2007 #8 Skrevet 13. august 2007 bleier, våtservietter, ett fult kleskift, en topp til meg i tilfelle lekasje,stellekrem, stellematte og engangstellematter, penn og papir om det er noe jeg MÅ huske så kan jeg skrive det ned (ammetåke)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå