Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kristin Halvorsen (SV)

Du er hardt arbeidende, munter og ivrig. Innimellom kan det virke som du har tatt for mye Møllers tran.

 

 

Skrevet

Det ble jo jeg ogsaa! At det gaar ann, vi som stemte saa forskjellig.

Skrevet

Jeg ble Dagfinn Høybråten, og minst lik siv Jensen. Er det nå jeg skal si heldigvis? Stemmer Krf i år fordi de er de eneste som snakker for meg i en spesiell sak her i byen.

Skrevet

Jeg ble Siv. Og det forundrer meg minimalt. Siv med en solid dose Jens, faktisk.

Skrevet

Jeg er Jensemann!

Skrevet

Sånn skal det være. Det er lokalvalg for pokker. Hva gjør Siv og Jens egentlig i debatt i det hele tatt i år? De er ikke kommunepolitikere...

Skrevet

 

Erna Solberg (H)

Du er seriøs, prinsippfast og forsiktig. Du kan virke kjedelig, men forsøker å fornye deg selv hele tiden

Skrevet

Ha ha, jeg er en krysning av Jens og Jern-Erna :) Like mye av hver faktisk!

 

Minst lik Kristin Halvorsen (takk gud for det...)

Skrevet

Jeg er visst Kristin ja, og heldigvis minst lik Siv Jensen

Skrevet

Jeg er Jens - sjarmerende, ambisiøs og bestemt. Lar meg kun vippe av pinnen av det motsatte kjønn. Luten, er du av det motsatte kjønn???

Skrevet

huff og huff jeg ble siv jensen. jaja vi har jo samme navn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...