Gå til innhold

Er jeg helt gæern eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har jeg rett til å bli provosert. Av og til lurer jeg på om jeg reagerer for sterkt. Jeg fikk tlf idag av en nær slektning til dattera mi. Hu ville klippe håret hennes (hun har klippet seg selv, ganske bra etter forholdene.) Hun la ut om at hun kjenner henne godt og vet hvordan hun kunne klippet henne til hennes personlighet. (hun er ikke frisør). Greit hun har lov til å spørre, men jeg sa som sant var at jeg skulle bestille frisørtime til henne. Syns det er greit at en med utdanning får gjøre slikt. Selv om hun kanskje kunne gjort en bra jobb allikevel. Hun sa hun ville klippe henne likevel og så kunne jeg gå til frisør etterpå, vi la på. Da vi kom hjem kom hun til oss og satte dattara våres på en stol og hadde med saks. Dattera våres er i skolealder. Jeg kjente det kokte imeg, følte det var slik et overtramp. Er det ikke jeg/vi som bestemmer. Mannen min er nå drittsur for at jeg går imot hans mor. Og mener at jeg manipulerte dattara våres til å ikke bli klippet av hans mor. Toppen av kransekaka var at jeg var passe provosert av mine foreldre som også ble drittsure, da de mente at jeg ikke satte nok grenser for barna. Jeg er jo veldig glad i begge sider av familien, men av og til kan de holde noe for seg selv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det er du ikke, jeg hadde også blitt provosert.din svigermor burde akseptere at du ville ta med jenta til frisør. Så du har min fulle støtte så får omgivelsene bli så sure de bare vil

Skrevet

Ikke f@£n om noen som ikke er frisør skulle fått ødelegge utseendet til datteren min, så...nei, du er ikke gæern. Skjønner deg godt!

Skrevet

Det er klart det er dere som bestemmer, både du og mannen din. Hvis han har sakt ja, så burde du rette deg etter det også bli enig med ham om hvordan dere gjør det senere. Han har vel like mye han skulle sakt som deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...