Snittet Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 Bare små enkle tips, hvordan trene og hva spiser dere?
Mrs. Bouquet Skrevet 13. august 2007 #2 Skrevet 13. august 2007 Jeg spiser under 20 gram karbohydrater i døgnet. Maten består i hovedsak av mye grønnsaker og kjøtt. Trim består mest av tur med vogn og hund.
vitrehei Skrevet 13. august 2007 #3 Skrevet 13. august 2007 Jeg er en liten jojo slanker ..men svinger bare mellom 2-3kilo! Etter et par uker med utskeielser i mat av all slag, spist den mengden jeg selv har ønskt, og ikke vert særlig aktiv, tar jeg meg i nakken og gjør følgende : spiser en ok liten frokost, liten lunch og forsyner meg kun en gang med middag. Middag besår da ofte av enten fisk, eller mat som vi k an ha salat som tilbehør (lasagne,pizza,gryteretter,kylling,hjemlaget hamburger,etc) for da består middagen min av 2/3 deler av salat. Og jeg blir faktisk mett Resten av familen spiser så klart den vanlige middagen da de ikke skal på slanking Er man glad i grønnsaker, kan man gjøre det samme der. Fyll fatet ditt med halvparten grønnsaker og resten med f.eks. kjøtt. Noen små tips: -Hvert glass melk/ juice inneholder minimum 50 kcal. -Gå en rask tur en time hver dag. -Drikk vann! ofte! det får fart på fordøyelsen også. -Drikk en kopp svart kaffe om morgenen. Det virker litt vanndrivende og får ofte fart på ting. -Gå mye i trapper. Har du dårlig tid,og heisen frister- LØP opp trappen!! -ikke spis med mindre du er sulten! -la være å TENKE på mat! -ikke tenk over HVA du spiser, men MENGDEN!! -spis saaaakte (det blir en vane) -ta også gjerne multivitaminer, da det er flere vitaminer som øker forbrenningen.DVS mangler du noen vitaminer,går ofte forbrenningen ned. -drikk to glass vann før måltid det virker!!
værærli.no Skrevet 13. august 2007 #4 Skrevet 13. august 2007 unngå sukker om kvelden;-) drikke mye vann!
Fire småtroll Skrevet 13. august 2007 #6 Skrevet 13. august 2007 Kjøp en skritteller, minst 10.000 skritt om dagen, gjerne 15-20.000! Det motiverer. Mangler du noen skritt tar du en runde eller tre rundt huset før du legger deg :-)
mamman til M&M Skrevet 13. august 2007 #7 Skrevet 13. august 2007 lever på kaffe jeg...ikke akkurat sunt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå